۴ برنامه اصلی «دشیمی» برای ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت شیمی دارویی داروپخش گفت: افزایش سرمایه، احداث خطوط جدید تولیدی، ارائه محصولات جدید به بازار، حفظ سودآوری مثبت از جمله مهمترین برنامه‌های «دشیمی» برای سال ۱۴۰۱ است.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ سعید کوچکی مدیرعامل شرکت شیمی دارویی داروپخش در ارتباط با مهمترین برنامه‌های این شرکت در ۱۴۰۱ به صدای بورس گفت: افزایش سرمایه، احداث خطوط جدید تولیدی، ارائه محصولات جدید به بازار از جمله مهمترین برنامه‌های شرکت شیمی دارویی داروپخش برای سال ۱۴۰۱ است و امیدواریم روند سودآوری خود را با برنامه‌ریزی‌های جدید حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید:

یک میلیارد دلار به واردات دارو اختصاص یافت


مدیرعامل شرکت شیمی دارویی داروپخش در ارتباط با تاثیر حذف ارز ۴۲۰۰ بر این شرکت گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم حذف ارز ۴۲۰۰ روی روند سودآوری شرکت ما تاثیر منفی نداشته باشد و روند سودآوری خود را ادامه دهیم.

برنامه حمایت از سهام « دشیمی»

کوچکی در ارتباط با برنامه برای حمایت از سهام «دشیمی» گفت: تلاش می‌کنیم امانت‌دار امینی برای سهامداران شرکت شیمی دارویی داروپخش باشیم و با افشای به موقع اطلاعات، ارائه گزارش های حسابرسی شفاف، بیش از پیش اعتماد و توجه ویژه سهامداران را برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر جلب کنیم.

گفتنی است: شرکت شیمی‌دارویی داروپخش در میان۲۸۲ شرکت کننده در ارزیابی ناشران بورسی، توانست عنوان نخست شرکت‌های دارویی سال ۱۴۰۰ را به‌خود اختصاص دهد و به عنوان ناشر برتر بازار سرمایه انتخاب شود.

کد خبر 450533

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =