۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
هرمز یا فولاد مبارکه مساله این است

۹۵ درصد سهامداران عمده این نماد حقوقی و ضریب نقدشوندگی هرمز  ۱۰۰ درصد است که نمادی کم ریسک برای نوسان گیران محسوب می شود ، جالب اینجاست که ۹۵ درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت فولاد مبارکه اصفهان است و می تواند با نمودار فولاد هم همبستگی ایجاد کند.

صدای بورس- وحید بلالی؛ شرکت هرمز یا فولاد هرمزگان جنوب یکی از نمادهای گروه فلزات است این نماد دارای سودسازی خوبی است و eps تی تی ام این شرکت ۳۲۰۰ ریال بوده و نسبت pبرs خوب ۱.۸ داشته که نشان می دهد این شرکت در فروش محصولات نیز خوب عمل کرده است، نسبت p برe این نماد نیز ۴.۹ بوده که نشان دهنده ارزندگی این نماد است.

محصول اصلی این شرکت اسلب است که تنها توانسته در سال گذشته این محصول را در بازار داخلی به فروش برساند، کل درآمد این شرکت از محصول اسلب و سایر محصولات در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ به عدد ۲۲۰۸۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی فروش را نشان می دهد.

هرمز در ۱۹ فروردین سال ۱۳۹۴ با قیمت ۱۰۰ تومان عرضه اولیه شد و صف خرید این سهم تنها چند روز و تا قیمت ۱۷۵ تومان ادامه داشت و صف خرید کم عرضه اولیه تفاوت بازار سال های ۹۸ به قبل و به بعد است.

تحلیل قیمتی
هرمز در تایم فریم ماهانه بعد از ۶ ماه ریزش از سقف تاریخی که در سال ۱۴۰۰ ایجاد کرده بوده در ماه قبل با یک کندل جمع آوری سفارشات قوی به سمت بالا سبز رنگ شده و این ماه نیز یک کندل پین بار ساخته است، نکته مثبت شکستن روند منفی ۶ ماهه و ورود به مرحله جدید است که می تواند نوسان در همین محدوده یا پرتقاضا شدن مجدد و حمله به سقف تاریخی باشد.

Chart هرمز, MN1, 2022.04.19 15:08 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

هرمز در تایم فریم هفتگی سعی کرده که به سمت بالا سفارشات را جمع کند و باید دید در این کار موفق می شود یا خیر؟

Chart هرمز, W1, 2022.04.19 15:09 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

۹۵ درصد سهامداران عمده این نماد حقوقی و ضریب نقدشوندگی هرمز ۱۰۰ درصد است که نمادی کم ریسک برای نوسان گیران محسوب می شود ، جالب اینجاست که ۹۵ درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت فولاد مبارکه اصفهان است و می تواند با نمودار فولاد هم همبستگی ایجاد کند ، جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی هرمز در روز سه شنبه عبارت است از:

در محدوده مثبت
- خرید حقیقی: ۲.۵ میلیون سهم
- سرانه: ۱۴ میلیون تومان
- فروش حقیقی: ۲ میلیون سهم
- سرانه: ۱۲ میلیون تومان
- خرید حقوقی: ۱۷۹ هزار سهم
- فروش حقوقی: ۶۲۰ هزار سهم

در معاملات روز سه شنبه معاملات بزرگی برای حمایت یا عدم حمایت از این سهم باشد دیده نشده و این سهم در این روز نوسانی بود و باید دید می تواند پرتقاضا شود یا خیر؟

کد خبر 450493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =