۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
مثبت و منفی صندوق‌ها ۳۰ فروردین

امروز در سایت فیپیران در نقشه صندوق ها با بازدهی روزانه بهترین رنگ نقشه به بخش مختلط می‌رسد چرا که تنها یک صندوق در این بخش بازدهی منفی داشت.

صدای بورس - حسین حریریان، امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه در بخش صندوق‌های سهامی ۵ صندوق و در بخش درآمد ثابت هم ۵ صندوق هم بازدهی منفی داشتند و تنها یک صندوق در بخش مختلط بازدهی منفی داشت.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی با بازدهی ۰.۶ - درصد، سپید دماوند با بازدهی ۰.۰۹- ، همای آگاه با بازدهی ۰.۱۸- درصد، سپهر خبرگان نفت با بازدهی ۰.۰۸- درصد و ارمغان فیروزه آسیا ۰.۴۸ - درصد عملکرد خوبی نداشتند؛ در این بین اما صندوق امین یکم فردا با بازدهی ۰.۱۲+ بهترین عملکرد را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق واسطه گری مالی یکم با بازدهی روزانه ۰.۲۷- درصد کمترین بازدهی و مشترک بانک خاورمیانه با بازدهی ۲.۷۷+ درصد بیشترین بازدهی را به خود اختصاص داند.

در بخش صندوق‌های مختلط، تنها یک صندوق بازدهی منفی داشت و آن هم گنبد مینای دماوند با بازدهی ۰.۲- درصد بود و بهترین عملکرد را با بازدهی ۱.۷۷+ درصد به مشترک گنجینه پارس می‌رسد.

کد خبر 450473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =