معاون مالی، سرمایه‌گذاری و سهام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس منصوب شد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در حکمی حسین پناهیان را به عنوان معاون مالی‌، سرمایه‌گذاری و سهام این گروه منصوب کرد.

صدای بورس- به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن حکم علی عسکری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره بدین شرح است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر حسین پناهیان
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون مالی، سرمایه‌گذاری و سهام گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس» منصوب می‌شوید.
ایجاد انضباط مالی با بهره‌گیری از هوشمندسازی و شفافیت، تمهید مقدمات و زیر ساخت‌های مورد نیاز جهت جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی در قالب سرمایه‌گذاری مستقیم، مشارکت و غیره، شناسایی فرصت‌های افزایش ارزش آفرینی فعالیت‌ها و دارایی‌های شرکت با تأکید بر شرکت‌های دانش بنیان و حرکت بسوی اقتصاد دانش بنیان، ارتباط مستمر با بانک‌ها و موسسات اعتباری به منظور رفع مشکلات در تأمین منابع مالی طرح ها و پروژه‌ها، توجه ویژه بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های پتروشیمی بویژه دانش بنیان و پایین دستی، ارایه سیاست‌های کلان تحولی در فعالیت‌های اقتصادی با رویکرد افزایش سهم گروه و شرکت‌های تابعه در تولید ناخالص ملی، تحرک بخشیدن به فرآیند تأمین سرمایه و ایجاد صندوق پروژه‌ها برای طرح‌های جدید، اشتغال آفرینی و ارتقاء بهره‌وری منابع و دارایی‌های ساماندهی پورتفوی گروه و شرکتهای تابعه و پیاده‌سازی ساختار مدیریت دارایی‌ها و حداکثر کردن دارایی‌های سازمان از طریق هم افزایی آنها، تحلیل عملکرد مالی، هزینه‌ای و بهره‌وری گروه، مدیریت حسابداری و کنترل مالی دقیق برای کلیه شرکت‌های تابعه تولیدی، خدماتی و طرح‌ها، مدیریت نقدینگی، بدهی‌ها و زمان‌بندی پرداخت سود سهامداران در گروه و نظارت بر شرکت‌های تابعه، مدیریت بازارگردانی سهام شرکت‌های گروه، همکاری در تدوین مطالعات امکان‌سنجی اقتصادی و فنی طرح‌های توسعه‌ای، ایجاد همدلی و تعامل در بین همکاران محترم از جمله مأموریت‌های شماست.
بدینوسیله ضمن پذیرش استعفاء، از زحمات و تلاش‌های ارزشمند جناب آقای سعید محبی‌فرد در طول تصدی این سمت تقدیر و تشکر می‌نمایم.
دوام توفیقات جنابعالی و همکاران عزیز آن معاونت را در خدمت به ملت شریف ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند تعالی خواستارم.

نگاهی به سوابق علمی و اجرایی معاون جدید

حسین پناهیان با مدرک دکتری مدیریت مالی، از نخبگان و دانشجویان ممتاز این رشته در دوران تحصیل بوده و علاوه بر تالیف کتاب در زمینه سیستم‌های بهینه‌سازی در مدیریت، ۴۸ پژوهش در مجلات علمی معتبر داخلی و خارجی منتشر کرده و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه با مرتبه دانشیاری است.
از سوابق ارزنده مدیریتی او می‌توان به مدیرعاملی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، عضویت‌ در هیئت مدیره و معاونت مالی و اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری ساتا، ریاست هیئت مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری و مالی سینا، ریاست هیئت مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری مالی و بانکی صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعاملی بورس کالا، مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری بهمن، عضویت‌ در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و... اشاره کرد.

کد خبر 450429

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  عملکرد خردادماه بانک سینا

     عملکرد خردادماه بانک سینا

    بانک سینا عملکرد خوبی را تاکنون در سال جاری داشته و توانسته در سه ماه نخست سال مبلغ ۱۴,۶۶۱,۷۸۲ میلیون ریال درآمد تسهیلات اعطایی داشته  باشد که بیشترین درآمد آن از تسهیلات مرابحه بوده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =