ثبت ۳۰۰ هزار شغل در سامانه جستجوی شغل

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، در سامانه جستجوی شغل درج شده است.

به گزارش صدای بورس؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند با اعلام این خبر اظهار داشت: سامانه جستجوی شغل با هدف اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی راه اندازی شد.

وی افزود: تاکنون قریب به تعداد ۲۵ هزار نفر از جویندگان کار و تعداد ۳۵۰۰ نفر از کارفرمایان در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: عمده فرصت‌های شغلی اعلام شده در بخش خدمات به کارمند دفتری، حسابدار، انباردار، نگهبان، کارشناس فروش و کارگر ساده و در بخش صنعت به جوشکار، کارگر خط تولید، تکنسین، طراح کفش و مونتاژکار اختصاص دارد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر این اساس کلیه متقاضیان جویای کار می‌توانند با ثبت نام، تکمیل پروفایل شغلی و جستجو در فرصت‌های شغلی موجود در سامانه جستجوی شغل و از طریق دفاتر کاریابی به کارفرمایان معرفی و مشغول به کار شوند.


بیشتر بخوانید:

طلا استارت زد


متقاضیان می‌توانند به نشانی اینترنتی ‌http://shoghl.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

به گزارش میزان؛ پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی توئیتری از اشتغال بیش از ۱۰ هزار کارجو توسط سه‌هزار و ۳۷۶ کارفرمای حاضر در این سامانه خبر داده بود.

کد خبر 450414

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چه کسی اینترنت را در ایران گران کرد؟

    چه کسی اینترنت را در ایران گران کرد؟

     در طی یک هفته اخیر حذف بسته‌های محبوب اینترنتی و افزایش قیمت اینترنت در اپراتورهای همراه، منجر به اعتراض‌های بسیاری از مردم در فضای مجازی شد. اما به نظر می‌رسد که اپراتورها خواهان افزایش قیمت اینترنت تا سقف تعرفه مصوب هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =