آغاز پذیره‌نویسی صندوق «رشد پایدار»

نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری «رشد پایدار» از نوع با درآمد ثابت در فرابورس برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری «رشد پایدار» از امروز ۲۸ فروردین آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ماه ادامه دارد.

در این نشست بابک حقیقی، رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان آبان، این سبدگردان را به عنوان مدیر صندوق معرفی کرد و گفت: اهم فعالیت‌های مجموعه آبان تأسیس و فعالیت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

او در ادامه عنوان کرد: نقدشوندگی واحدها و کسب بازدهی مناسب از مهم‌ترین مزیت‌های صندوق‌های تحت مدیریت مجموعه آبان بوده و در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت سبدگردان آبان است.


بیشتر بخوانید:

فرابورس میزبان «یک دیدار، یک عرضه»


حقیقی با اشاره به اینکه صندوق سرمایه‌گذاری رشد پایدار جزو صندوق‌های نوع یک و قابل معامله است، عنوان کرد: ترکیب دارایی صندوق به همراه سایر ابزارهای مدیریت ریسک در اختیار صندوق، نوید عملکردی خوب از این صندوق را می‌دهند.

او همچنین تقسیم سود ماهانه و نقدشوندگی واحدهای صندوق‌ را از مزیت‌های صندوق سرمایه‌گذاری رشد پایدار برشمرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس، لازم به ذکر است پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری رشد پایدار از ۲۸ فروردین آغاز شده و به مدت ۴ روز کاری تا ۳۱ فروردین ادامه دارد.

کد خبر 450364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =