الزام صورتحساب الکترونیک برای دریافت وام تولید

از ابتدای اردیبهشت ماه متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در هفت استان به صورت آزمایشی و در پنج صنعت منتخب الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

به گزارش صدای بورس، مصطفی قمری‌وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در فضای مجازی نوشت:

با پیشنهاد وزارت صمت و موافقت بانک مرکزی مقرر شد از ابتدای اردیبهشت ماه متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در هفت استان به صورت آزمایشی(خراسان رضوی، فارس، یزد، تهران، آذربایجان شرقی، مرکزی و خوزستان) و در پنج صنعت منتخب (صنعت غذایی، لوازم خانگی، تایر، قطعات خودرو و مصالح ساختمانی)، الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

در مرحله دوم از ۱۵ اردیبهشت در تمام استان های کشور این الزام برای آن صنایع عملیاتی می‌شود و در گام سوم و از ابتدای خردادماه تمامی صنایع برای استفاده از تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید باید دارای صورتحساب الکترونیکی از سامانه جامع تجارت باشند.


بیشتر بخوانید:

یک میلیارد دلار به واردات دارو اختصاص یافت


منبع: تسنیم

کد خبر 450347

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یزد تایر با استاندارد معنی می شود

     علامت استاندارد نشان مرغوبیت کالاست و اجناس یا خدماتی که هیچ نشان استانداردی بر خود ندارند، برای استفاده و خرید به‌هیچ عنوان مناسب نیستند .

  • جو روانی لوازم خانگی را گران کرد نه تولیدکنندگان

    جو روانی لوازم خانگی را گران کرد نه تولیدکنندگان

    بازار لوازم خانگی هر چند همانند سایر بازارها در رکود قابل توجهی به سر می برد، اما در سایه همین رکود شاهد رشد قیمت برخی از لوازم خانگی در بازار هستیم؛ رشدی که به گفته محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت از سوی کارخانه ها نبوده و بیشتر جو روانی حاکم در بازار بر آن اثر داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =