۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
شرکت بحرینی در پی خرید آس میلان است

شرکت «اینوست‌کورپ» به دنبال خرید تیم فوتبال آس میلان ایتالیا است.

صدای بورس- حبیب علیزاده؛ شرکت سرمایه‌گذاری اینوست‌کورپ که در حوزه مدیریت محصولات سرمایه‌گذاری برای مشتریان خصوصی و نهادی فعالیت می‌کند، به دنبال مذاکره با مسئولان آس میلان برای خرید این تیم است. آس میلان تاکنون ۷ بار قهرمان اروپا شده است.

یک منبع آگاه در این باره گفت: رقم پیشنهادی برای خرید این تیم ۱.۱ میلیارد دلار اعلام شده است. هنوز جزییات بیشتری درباره این مذاکرات که به زودی آغاز می‌شود، منتشر نشده است. محمد الارضی، رئیس هیئت مدیره اینوست‌کورپ مسئول گفت‌وگو با مقام‌های تیم فوتبال آس میلان است.

شرکت اینوست‌کورپ که در سال ۱۹۸۲ در بحرین تاسیس شد، پس از حدود چهار دهه، سال گذشته از بورس بحرین خارج شد تا به توسعه سرمایه‌گذاری های جهانی خود ادامه دهد. این شرکت در خاورمیانه، آمریکا، اروپا و آسیا دفاتری دارد. ارزش دارایی‌های تحت مدیریت اینوست‌کورپ بیش از ۳۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

تیم آس میلان با ۵ بازی باقی مانده، در صدر جدول سری آ قرار دارد و احتمالا برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ به مقام قهرمانی لیگ فوتبال ایتالیا دست خواهد یافت. دو تیم آس میلان و اینترمیلان در مالکیت ورزشگاه «سان سیرو» شراکت دارند و قرار است این دو باشگاه به عنوان بخشی از پروژه موسوم به «کاتدرال»، ورزشگاه جدیدی احداث کنند.

در همین حال، تیم آس میلان ایتالیا نیز به دنبال سرمایه‌گذاری برای بازگشت به جمع قهرمانان لیگ فوتبال اروپاست. این تیم از سال ۲۰۰۷ تاکنون قهرمان این لیگ نشده است.

کد خبر 450296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =