با سفارش شرطی «درساتریدر» اتومات معامله کنید

سامانه معاملاتی درساتریدر یکی از برترین سامانه‌های معاملات بورس است که می‌توان از آن برای سفارش‌گذاری شرطی پیشرفته در بورس استفاده کرد.

صدای بورس- در سامانه «درساتریدر» می‌توان برای سفارش‌گذاری شرطی پیشرفته در بورس استفاده کرد.

سفارشات شرطی چیست؟

سفارشات شرطی در بورس زمانی کاربرد دارند که معامله‌گر تصمیم دارد سفارشی را در قیمتی متفاوت با قیمت فعلی بازار ثبت کند. این سفارش می‌تواند سفارش فروش یا سفارش خرید یک سهم باشد.

درحالی‌که بازار از اوایل اسفند ماه سال گذشته شرایط خوبی را سپری می‌کند و شاخص نزدیک به ۲۲ درصد رشد را نشان داده است، سفارشات شرطی درساتریدر می‌تواند ابزار خوبی برای کسب سود حداکثری در بازار سرمایه باشد.

با سفارش شرطی «درساتریدر» اتومات معامله کنید

سفارش شرطی چه مشکلی را حل می‌کند؟

اگر یک معامله‌گر بورس در سبد سهام خود فقط یک سهم داشته باشد، باید همیشه هوشیار باشد تا در حد سود یا حد ضرر (که از قبل تعیین کرده است) جهت خروج از سهم، به‌موقع سفارش‌گذاری کند. حال اگر او تعداد سهم‌های بیشتری در سبد سهام خود داشته باشد، احتمال از دست دادن فرصت معامله در قیمت‌های مطلوب، حتی بیشتر هم خواهد بود.

سفارشات شرطی امکانی است که دقت و سرعت را در معاملات بورس بالا می‌برد. به‌ این ترتیب که اگر شرایط خاص موردنظر یک کاربر برقرار شد، بلافاصله معامله انجام می‌شود و نیازی هم به اقدامی از طرف کاربر نیست. این امکان، به‌خصوص برای تعیین حد ضرر و حد سود در معاملات بورس بسیار مفید است.

استفاده از امکانات گسترده «سفارشات شرطی درساتریدر» به کاربران سامانه‌های معاملاتی بورس کمک می‌کند تا هم دغدغه کمتری داشته باشند و هم زمان کمتری را صرف رصد بازار کنند.

در این روش معامله‌گری کاربر بدون دغدغه و صرف زمان، در قیمت و زمان مطلوب، سفارش خود را ارسال می‌کند. زمان سفارش می‌تواند براساس جهت و ویژگی‌های بازار تعیین شود.

به این معنی که اگر شرط‌های کاربر برقرار شود، سفارش ارسال خواهد شد. تنظیم سفارشات شرطی می‌تواند در هر زمانی از روز صورت گیرد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

به‌عنوان مثال سهمی را در نظر بگیرید که برای چند روز رشد قیمت داشته است و بالاتر از قیمت ذاتی خود معامله می‌شود. در این حالت همیشه این ترس وجود دارد که سهم ریزش کند و همه سودی که داده است از بین برود.

اینجاست که خروج به‌موقع از سهام و کسب بیشترین سود ممکن اهمیت پیدا می‌کند. بنابراین معامله‌گر نیاز دارد که هر روز میزان تقاضای سهم را رصد کند. در این شرایط می‌توان از سفارش شرطی استفاده کرد. به‌این‌ترتیب که سفارش فروش سهم را در شرایطی که حجم خرید از مقدار مشخصی کمتر شد، سهم خود به‌خود و در بهترین مظنه خرید آن روز فروخته شود.

با سفارش شرطی «درساتریدر» اتومات معامله کنید

چه ابزاری برای سفارشات شرطی وجود دارد؟

معامله در قیمت مطلوب، نیازمند عملکرد سریع و دریافت به‌موقع فرصت‌های ایده‌آل سفارش‌گذاری است. ابزاری که بتواند حتی قبل از شروع بازار پیش‌شرط‌های لازم برای معامله را دریافت کند و درست در زمان مناسب، سفارشی با قیمت موردنظر کاربر ارسال کند. درساتریدر یکی از سامانه‌های معاملاتی پیشرو در زمینه سفارشات شرطی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این سامانه معاملاتی می‌توانید به سایت درساتریدر مراجعه کنید.

کد خبر 450294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =