افزایش درآمد قابل توجه " رکیش " در سال جدید

رکیش از سقف تاریخی خود بیش از ۶۰ درصد ریزش کرده است، این نماد در هفته های اخیر شروع به کف سازی کرده و نوسانات مثبتی در سهم دیده شده است.

صدای بورس - وحید بلالی؛ کارت اعتباری کیش یا همان نماد رکیش یکی از نمادهای گروه رایانه است، این نماد از ۲ راه اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه کسب درآمد می کند.

رکیش در پایان سال مالی منتهی به انتهای آذر ماه توانسته بود ۵۷۸ میلیارد تومان درآمد کسب کند، جالب است که درآمدهای این نماد از سال مالی جدید و با قرارداد جدید به شدت افزایش یافته است و در اسفند ماه توانسته۷۸ میلیارد تومان درآمد کسب کند. درآمد این شرکت در سه ماهه دی، بهمن و اسفند به میزان ۲۱۱ میلیارد تومان بوده ، یعنی در این سه ماه به اندازه تقریبا ۴۰ درصد از درآمد این نماد در سال گذشته را شامل شده است.

eps تی تی ام این نماد ۲۱۷ ریال بوده در صورتی که با قرارداد جدید این میزان می تواند بهتر شده و eps این نماد احتمالا بالای ۴۰۰ ریال خواهد شد، با افزایش eps نسبت pبر e این نماد نیز به شدت بهتر خواهد شد و این نماد ارزندگی بهتری پیدا خواهد کرد.

تحلیل قیمتی
رکیش از سقف تاریخی خود بیش از ۶۰ درصد ریزش کرده است، این نماد در هفته های اخیر شروع به کف سازی کرده و نوسانات مثبتی در سهم دیده شده است، آخرین کندل ماهانه این نماد شبیه پین بار بوده و احتمال می رود این نماد با تقاضا به سمت بالا روبرو شود، البته باید یک کندل پین بار به سمت بالا این سفارشات را جمع آوری کند.

Chart رکیش, MN1, 2022.04.15 12:57 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

رکیش طبق تصویر زیر نیز در تایم فریم روزانه سعی دارد با کف سازی در هفته های اخیر به سمت بالا پرواز کند.

Chart رکیش, D1, 2022.04.15 13:01 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

رکیش در تایم فریم روزانه بعد از برخورد با نقطه ۳۰ در اندیکاتور rsi یک گارد مثبت گرفته است، حجم در روزهای اخیر افزایشی بوده و باید دید می تواند یک روند صعودی حتی به اندازه چند روز را آغاز کند؟

۸۷ درصد سهامداران عمده رکیش حقوقی و چهار درصد هم حقیقی هستند.

این نماد با تقاضای بیشتر حقیقی روبرو بوده و باید دید حقیقی این سهم می تواند آن را به حرکت دربیاورد؟

کد خبر 450225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =