۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
اقساط نهضت ملی مسکن تعیین شد

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: تسهیلات واحدهای نهضت ملی مسکن طی دوره بازپرداخت ۲۰ساله، ۳ تا ۴ میلیون تومان اقساط دارد. درضمن واریز اول متقاضیان ۴۰ میلیون تومان است.

به گزارش صدای بورس، علیرضا جعفری، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری در حالی به تشریح سیاست‌ها و اقدامات صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در کشور پرداخت که این برنامه باید با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی یعنی محمودزاده برگزار می‌شد.

اگر چه این برنامه تبعات زیادی مثل برداشت‌های متفاوت از بازپرداخت اقساط از سوی برخی رسانه‌ها داشت اما به نظر می‌رسد وزارت راه و شهرسازی باید در خصوص انتخاب مدیران خود برای پاسخگویی به سوالات نهضت ملی مسکن بیشتر وسواس و دقت داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

غول تورم مسکن مهار شد


جعفری گفت: دو رویکرد داریم رویکرد اول‌مان این است زمین‌هایی که امروز در داخل محدودیت‌های فضای شهری است در گام اول برای پاسخگویی به نیاز این چهار میلیون مسکن برنامه ریزی شود و اتفاق مهمی که در دستور کار دولت و دستور کار وزارت راه و شهرسازی بوده، ساماندهی زمین‌هایی است که خارج از محدوده است و مناطقی که الحاق می‌شوند به بافت‌ها یا در مناطقی که نیاز بحث تغییر کاربری یا افزایش تراکم داریم.

جعفری گفت: در گام اول، متقاضیان ۴۰ میلیون تومان واریز حساب می‌کنند و ما با این ۴۰ میلیون تومان طرح را اغاز می‌کنیم و همزمان در تهران ۴۵۰ میلیون تومان، کلانشهرهای اطراف تهران و کلانشهرهای اصلی و کلانشهرهای مادر ما ۴۰۰ میلیون تومان و مراکز استان‌های ما ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات می‌دهند که متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات بهرمند شوند.

به گزارش وقت صبح، این تسهیلات بر اساس شرایطی است که بانک به آنان اعلام می‌کند و ما در اقساط بلندمدت این وام‌ها را از متقاضی پس می‌گیریم و این وام‌ها فقط هزینه ساخت است که شامل هزینه ساخت هر واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن می‌شود.

کد خبر 450222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =