تپسی هزینه‌های سفر را چگونه کاهش می‌دهد؟

منشی‌پور ورود به سه حوزه کسب‌وکاردر یک سال آینده را از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت ذکر کرد و افزود: جزئیات این برنامه‌ها به زودی اعلام می‌شود.

میلاد منشی پور، مدیرعامل شرکت تپسی در حاشیه نشست خبری شرکت در مصاحبه اختصاصی با صدای بورس با اشاره به اینکه‌ تپسی برای رشد و توسعه شرکت در سه حوزه برنامه‌ریزی کرده است، گفت: توسعه جغرافیایی یکی از برنامه‌های این شرکت است.

این درحالی است که اکنون تپسی در 16 شهر حضور دارد و برنامه ما بعد از عرضه اولیه این است که در بازه زمانی شش ماهه در هر ماه سه شهر جدید به شهرهای موجود اضافه شود تا حمل و نقل دراین شهرها گسترش یابد. افزایش عمق مارکت و بازار در شهرهای بزرگی مثل تهران، مشهد، اصفهان ، کرج و شیراز برنامه دیگرتپسی است که بعد از پایان بیماری کرونا اجرایی می‌شود.

او افزایش سهم بیشترمردم به استفاده از تاکسی‌های آنلاین به جای خودروی شخصی و گرفتن سهم بازار از رقبای فعلی را برنامه دیگر تپسی برشمرد و گفت: آغاز لاین‌های جدید کسب و کار همچون تاکسی‌لاین در حوزه حمل و نقل با هدف کاهش هزینه‌ها برنامه دیگر تپسی است که به دلیل بیماری کرونا متوقف شده است.

منشی‌پور ورود به سه حوزه کسب‌وکاردر یک سال آینده را از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت ذکر کرد و افزود: جزئیات این برنامه‌ها به زودی اعلام می‌شود.

او درپاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ما سرمایه اولیه ثبتی این شرکت تا امروز را 120 میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: برای افزایش سرمایه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و میزان آن در زمان مناسب اعلام می‌شود. اما فاز اول افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم عرضه اولیه است.

منشی‌پور با اشاره به برنامه تپسی برای بیمه رانندگان نیز اضافه کرد: در گذشته تسهیلات خویش فرمایی برای سفیران در نظر گرفته شده بود اما از آنجا که برخی از رانندگان به صورت پاره وقت در تپسی فعالیت دارند و بعضا دانشجو هستند، از این طرح استقبال نشد.

او درباره برنامه کاهش هزینه سفرهای درون شهری نیز گفت: در شرایط تورمی امروز امکان کاهش هزینه‌ها وجود ندارد اما برنامه ما ثبات در هزینه‌ها است.

منشی‌پور در پایان این نکته را هم اضافه کرد: با توجه به رشد سه برابری درآمد تپسی در سال آینده ، رشد ارزش سهام تپسی رشد می‌کند و قطعا اتفاقات و عایدی خوبی برای سهامداران وسرمایه‌گذاران تپسی رخ خواهد داد.

کد خبر 450140

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رشد بیش از ۳۰۰ درصدی سود در تپسی

    رشد بیش از ۳۰۰ درصدی سود در تپسی

    شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در اردیبهشت ماه توانست مبلغ ۳۴۱,۷۰۴ میلیون ریال درآمد شناسایی کند که عمده آن از کمیسیون دریافتی از سفیران بوده است که نسبت به فروردین ماه که شرکت مبلغ ۲۴۰,۴۴۴ میلیون ریال درآمد داشت، رشد ۴۲درصدی در درآمد را تجربه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =