۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
«شیبا» به رابین هود پیوست

پلتفرم معاملاتی رابین هود اعلام کرد از این پس معاملات رمزارز شیبا اینو را پشتیبانی می‌کند. این اتفاق به افزایش قیمت شیبا منجر شد اما واکنش‌هایی نیز در پی داشت.

صدای بورس- حبیب علیزاده؛ هفته گذشته پلتفرم معاملاتی رابین هود به عنوان یک اپلیکیشن معاملاتی رایگان اعلام کرده بود که ۲ میلیون کاربر جدید واجد شرایط را به کیف پول ارز دیجیتال خود اضافه خواهد کرد. در حال حاضر این کیف پول از ۱۱ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این اقدام با واکنش منفی مدیرعامل توئیتر روبه‌رو شد. جک دورسی با مسخره کردن این اقدام، اعلام کرد که دلیل این کار رابین هود را درک نمی‌کند. در مقابل، ولاد تنو، مدیرعامل رابین هود در توئیتی به تمسخر پرسید: توئیتر کی می‌خواهد دگمه ادیت را راه‌اندازی کند؟ وی همچنین با انتشار عکسی از خود در حال بازی کردن با یک سگ شیبا به اظهارات دورسی پاسخ داد.


بیشتر بخوانید: چگونه یک دلار ۱۰۰ دلار شد؟


میم‌کوین محبوب شیبا اینو در یک سال گذشته بیشترین رشد قیمت را به میزان بیش از ۱۱ هزار درصد ثبت کرده است. شیبا همچنین نسبت به یک ماه قبل بیش از ۲۲ درصد و در مقایسه با هفته گذشته نیز نزدیک به ۴ درصد رشد کرده است. در معاملات امروز چهارشنبه (تا لحظه تنظیم این خبر) قیمت این میم‌کوین بیش از ۲۰ درصد افزایش را ثبت کرد. در حال حاضر، قیمت هر شیبا اینو معادل ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار است.

کد خبر 450113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =