بهبود مداوم عملکرد تپسی

امروز شرکت تپسی که به تازگی درج نماد شده است، نشست خبری برگزار کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در این نشست خبری که با حضور منشی‌پور، مدیرعامل شرکت، مرادی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان، عظیمی، مدیر ارشد مالی شرکت تپسی و صمدزاده، مدیر بورس شرکت تپسی حضور داشتند.

شرکت کاردان به عنوان مشاور ارزشگذاری و متعهد پذیره‌نویسی گزارشی از ارزشگذاری این شرکت منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

گزارش ارزش‌گذاری تپسی که هم‌اکنون از سایت کدال در دسترس است، نشان می‌دهد که تپسی نزدیک به ۱۰۰۰ پرسنل دارد که نیمی از آنها بازاریاب‌های میدانی هستند و ۱۸ میلیون مسافر ثبت نام شده در این سامانه وجود دارد. همچنین ۱.۵ میلیون راننده در تپسی حضور دارند و اعلام شده که طی ۹ ماه اول سال ۱۴۰۰، به طور میانگین ماهانه ۴.۶ میلیون سفر در این سامانه در سرتاسر سیزده استان تحت پوشش آن، انجام شده است.

در مقایسه با آمار انتهای ۱۳۹۹ که در امیدنامه تپسی ذکر شده بود، تعداد پرسنل ۱۸ درصد افزایش یافته است و همچنین صد هزار راننده و یک میلیون مسافر جدید به آن آمار اضافه شده است. ناگفته نماند ارزش سفرهای سال ۱۴۰۰ تا انتهای دی بیش از ۱۳۰۸ میلیارد تومان اعلام شده در حالی که کل سفرها در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۱۸۰ میلیارد تومان بود؛ این یعنی ده درصد رشد تا همین مقطع برای تپسی صورت گرفته است.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 450058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =