آخرین خبر از پتروشمی میانکاله/ سلبریتی معروف به کمپین پیوست

علیرغم دستور رئیس جمهوری پروژه میانکاله همچنان در حال تخریب محیط زیست است.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ پتروشیمی میانکاله با برداشت سالانه ۲۵ میلیون متر مکعب آب از دریای خزر برای تولید ۴۰۰ هزار تن پروپیلن در حال انجام است.

آخرین خبر از پتروشمی میانکاله/ سلبریتی معروف به کمپین پیوست

اعتراضات به تخریب محیط زیست نسبت به این پروژه با انتشار اخبار و عکس‌ها بالا گرفت به شکلی که رئیس جمهوری در رسانه ملی فرمان توقف پتروشیمی میانکاله را اعلام کرد اما خبرها حاکی از آن است که نه تنها پروژه پتروشیمی میانکاله متوقف نشده بلکه شاهد سرعت و افزایش عملیات اجرایی طرح هستیم.

پتروشیمی میانکاله با برداشت سالانه ۲۵ میلیون متر مکعب آب از دریای خزر برای تولید ۴۰۰ هزار تن پروپیلن به تصویب رسیده است و محصول نهایی این مجتمع به دامغان منتقل خواهد شد. اشتغالزایی این طرح برای استان سمنان خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

پاسخ ۵ پرسش پر تکرار بورسی/ در تردید بین کدام گروه ها هستید؟!


آخرین خبر از پتروشمی میانکاله/ سلبریتی معروف به کمپین پیوست

پتروشیمی میانکاله در مهرماه ۹۹ بدون تایید سازمان محیط زیست مجوز تاسیس گرفت و معاونت وقت برنامه ریزی وزارت نفت در دی ماه ۹۹ موافقت نامه مقدماتی اجرای این طرح را امضاء کرد.آخرین خبر از پتروشمی میانکاله/ سلبریتی معروف به کمپین پیوست

گفته می‌شود هزینه تاسیس پتروشیمی میانکله دو برابر مجموع بودجه سازمان محیط زیست (۲۱۵۷ میلیارد تومان)، سازمان بهزیستی (۱۷۰۰۰ میلیارد تومان) و وزارت راه و شهرسازی (۲۰۶۰۰ میلیارد تومان) است!

هدیه تهرانی بازیگر معروف سینما و تاتر با انتشار تصویری حمایت خود از توقف پتروشیمی میانکاله را با انتشار عکسی اعلام کرد.

آخرین خبر از پتروشمی میانکاله/ سلبریتی معروف به کمپین پیوست

در ارتباط با اینکه اعضای هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی امیرآباد مازندران ( پتروشیمی میانکاله ) چه کسانی هستند؟ گفته می‌شود این شرکت متعلق به فردی به نام عبداله عبدی است.

کد خبر 449954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =