۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
۴ نوشیدنی لاغرکننده !

در این گزارش ۴ نوشیدنی که استفاده مداوم آن باعث کاهش وزن می‌شود ، معرفی خواهد شد.

آب :

آب کمتر، نه تنها مدیریت وزن را مختل می‌کند، بلکه محیط کلی بدن را نیز مختل می‌کند. در حالت ایده آل، یک فرد بالغ باید روزانه ۲ تا ۴ لیتر آب بنوشد. نوشیدن آب کافی به سوزاندن چربی و سرکوب اشتها که برای کاهش وزن ضروری است کمک می‌کند. به غیر از کاهش وزن، آب تعدادی فواید دیگر برای سلامت انسان دارد. قانون روزانه ۴ تا ۶ فنجان برای افراد به طور کلی سالم است. اگر شرایط بهداشتی خاصی دارید، مانند بیماری تیروئید یا مشکلات کلیوی، کبدی یا قلبی، یا اگر مصرف می کنید، ممکن است مقدار زیادی آب مصرف کنید. داروهایی که باعث حفظ آب می شوند، مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs)، داروهای ضد درد مواد افیونی، و برخی از داروهای ضد افسردگی.

دارچین :

کارشناسان می‌گویند که توانایی دارچین در مدیریت سطح گلوکز خون در مدیریت وزن بسیار مفید است. دارچین حاوی فواید ضد التهابی و ضد باکتریایی است که موهبت دیگری برای کسانی است که سعی در کاهش وزن دارند. یک قاشق چای خوری دارچین حاوی ۱.۶ گرم فیبر است که دوباره آن را به گزینه‌ای ایده آل برای کاهش وزن تبدیل می‌کند.


بیشتر بخوانید:

این نوشیدنی ها لاغر می‌کند !


چای سبز :

چای سبز حاوی مقدار کمی کافئین است که یک محرک محبوب برای سوزاندن چربی است. همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی به نام کاتچین است که به افزایش متابولیسم معروف است. متابولیسم بالا کلید کاهش وزن است.

قهوه سیاه :

قهوه‌های سنگین را کنار بگذارید و هر روز صبح قهوه سیاه ساده بخورید. اگرچه آشنایی با طعم قهوه سیاه چون بدون خامه، شیرین کننده، شربت و شکر دشوار است، اما مصرف منظم قهوه سیاه باعث کاهش چربی شکم و کاهش وزن اضافی می‌شود. به گفته برخی کارشناسان، قهوه سیاه دارای اسید کلروژنیک است که برای سوزاندن چربی بسیار مفید است.

کد خبر 449947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =