۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
از «فباهنر» تقدیر شد

شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان مورد تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قرار گرفت.

مدیرکل محیط زیست استان کرمان ضمن حضور در مس باهنر در نشستی با مدیرعامل ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و اقدامات مؤثر در بهبود وضعیت محیط زیست، لوح تقدیر محیط زیست استان کرمان در زمینه رعایت استانداردهای محیط زیستی به صنایع مس شهید باهنر باهنر اهدا کرد.

شاکری مدیرکل محیط زیست در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های زیست محیطی در مس باهنر اعلام کرد: امروز شاهد عزم جدی مدیران مجموعه، برای ارتقا برنامه های زیست محیطی در مس باهنر هستیم.

شاکری در ادامه از برنامه هایِ مستمر فرهنگیِ این مجموعه که در طول سال در مناسبتهای مختلف با مضامین محیط زیستی، در سطح استان و در میان خانواده کارکنان برگزار می‌شود، قدردانی کرد و افزود: مس باهنر همواره در اینگونه برنامه ها پیشقدم بوده و این نتیجه دغدغه مندی مدیریت ان در خصوص مسائل زیست محیطی است.


بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۰۴ درصدی فروش «فباهنر»


در ادامه ضیائی مدیرعامل ، مقصودی معاون تکنولوژی و توسعه و عضو هیئت مدیره و کامیاب مسئول محیط زیست مس باهنر گزارشی از برنامه های انجام شده و پیش روی این شرکت در حوزه محیط زیست را ارائه کردند.

گفتنی است در متن لوح تقدیر مدیرکل محیط زیست استان کرمان خطاب به مدیرعامل مس شهید باهنر آمده است:

صیانت از مواهب و منابع ایزد الهی، راه دستیابی به توسعه پایدار و پیشرفت و تعالی بشر است. این مهم البته نیازمند عزم ملی و مشارکت عمومی و تلاش مجدانه در عرصه محیط زیست کشور بوده و تلاشگران در این حوزه رسالت بزرگی را بر شانه های خویش دارند. به رسم ادب و سپاس از زحمات و تلاشهای چشمگیر آن مجموعه محترم و برنامه های فرهنگ سازی و اطلاع رسانی زیست محیطی این لوح سپاس حضور گرانقدرتان تقدیم می گردد. باشد که به ترویج چنین اقدامات ارزشمند فرهنگی وفادار بمانیم.

مرجان شاکری

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان

به گزارش روابط عمومی مس باهنر، لازم به ذکر است مس باهنر اولین دریافت کننده گواهینامه مدیریت محیط زیست در کشور است و طی چند سال بصورت مستمر توانسته عنوان صنعت سبز کشور و استان را کسب کند.

کد خبر 449882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =