۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
مجمع " شستا " برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش صدای بورس؛ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با حضور ۸۹ درصد از سهامداران و اعضای هیئت مدیره، نماینده سازمان حسابرسی و نماینده سازمان بورس برگزار شد.

در این مجمع ۸۹ درصد از سهامداران حضور داشتند.


بیشتر بخوانید:

سبقت گرفتگان هفته


پنج سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران، موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد سلامت تهران، شرکت رفاه گستر تامین اجتماعی و موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی است، به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت برای ۲ سال انتخاب شدند.

همچنین بعد از استعفای علی رستمی، ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست شستا انتخاب شد.

کد خبر 449785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    28 2
    چرا شستا با این عظمت تکونی به خودش و بازار نمیده
  • مصطفی تاج الدین IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    4 2
    سلام من حدود دوسال پیش یک ملیون سهام خریداری کرد م هیچ خبری نیست از سهام من لطفاً راهنمایی بفرمایید

    پاسخ سایت: سلام شما باید به کارگزاری که سهام را برایتان خریداری کرده مراجعه کنید تا از تعداد سهم و سود احتمالی با خبر شوید. از طریق بخش امور سهام شرکتی که سهمش را خریده اید نیز می توانید اقدام کنید.

  • davoodkargozari IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    9 2
    حرکت دادن سهم به این بزرگی، پول درشت میخواد، فعلا درجا میزنه، خداکنه قیمت ۱۰۸تومن مقاومت نشه برای سهم، با این وضع، یه کم از خگستر یاد بگیر
  • بهروز IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    4 2
    کی دربورس باز می شود
  • سیدمصطفی هاشمی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    باسلام.متاسفانه باعوض شدن رئیس یاهرعضوی از هیات مدیره ویاحتی اخراج تمامی اعضای یک مجموعه(مخصوصا دولتی)هیچگاه در طول این۴۳سال چیزی عوض نشده وتنهاچیزی که خودرا به طور ملموس نشان میدهد،ضعیف شدن هرروزه وضعیت اقتصادی خانواده ها ودرسطح بزرگتر تضعیف اقتصاد بازار ایران است.متاسفانه مسئولین ما نمیخواهند اصلاحات اساسی درخصوص زدایش فساد ازجامعه دولتی انجام دهند.هرچندمفسدین اصلی این کشور که تعدادشان به یکصدنفرهم نمیرسند،برای اکثریت وقانون شناخته شده هستند،اما مشخص نیست که چرا جمعیت یک کشور۸۵میلیون نفری را فدای منافع ان یکصدنفر میکنند.درنهایت عاملی که به وضوح قابل مشاهده است، این مسئله است که مردم بشدت از حکومت وحتی دین فاصله گرفته اند وبه مانند یک بشکه باروت منتظر جرقه ای هستند.