۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
معرفی ۹ میوه ضد پیری و جوانی پوست

توصیه ضد پیری شما چیست؟ کرم ها و روش های جراحی؟ بله موافقم که این روشها برای جوانسازی پوست موثرند امابیشتر بااین موافقم که با یک میوه خوشمزه پیری و افتادگی پوست،چین و چروک پوست را نابود کنم.

با ۹ میوه جوان کننده پوست و جوانی آشنا شوید:.

۱- کیوی پادشاه میوه های ضد پیری:

خواص کیوی برای پوست به عنوان یک میوه ضد پیری

آنتی اکسیدان و ویتامین های موجود در میوه کیوی یکی از مورد نیازهای جوانی پوست است. مطالعات نشان می دهد که میوه کیوی با داشتن ویتامین های C E روند چروک شدن پوست را کاهش می دهد. همچنین میوه کیوه به عنوان یک ضد پیری پوست و جوان ساز طبیعی ، پوست را در برابر حملات رادیکال های آزاد محافظت می کند.

۲- انار یک دنیا خاصیت در کنار ضد پیری و جوانسازی پوست:

انار ضد پیری

انار ضد پیری و جوان کننده پوست قوی

از بارزترین خواص انار برای پوست می توان به تامین تغذیه سلول های پوست اشاره کرد. انار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند فسفر و ریبوفلاوین است . انار در تولید کلاژن پوست موثر است ف ماده ای که نبودش یعنی چین و چروک و پیری پوست.

۳- هندوانه آب رسانی و ضد پیری پوست:

هندوانه برای پوست

هندوانه بهترین میوه ضد پیری برای آبرسانی پوست

میوه خوشمزه و پرطرفدار هندوانه شامل ویتامین های آنتی اکسیدان ضروری مانند ویتامین های A، ویتامین، B و ویتامین -C . علاوه بر این، دانه ها منابع روی، سلنیوم، ویتامین E است.

هندوانه با داشتن آب فراوان و با آبرسانی به پوست از افتادگی و پیری این عضو مهم بدن جلوگیری می کند.

۴- آواکادو با تغذیه کامل وست و یک ضد پیری قوی:

ویتامین B کمپلکس و E موجود در آوکادو ارائه تغذیه کامل به پوست است. ویتامین های موجود در میوه آواکادو برای ارتقا سطح سلامت پوست و پتاسیم موجود در ان برای حفظ آب سطح پوست نیاز است. گلوتاتیون موجود در این میوه استوایی روند پیری و چروک شدن پوست را کاهش می دهد.

۵- انبه هندی شیرین ضد پیری:

تنها استفاده از میوه ی انبه ی هندی به صورت ماسک می تواند شما را متوجه شگفتی این میوه در زیبایی ، جوانی ، شفافیت و نرمی پوستتان کند. انبه هندی یا پاپایا سرشار از مواد معدنی و ویتامین هایی است که پوست برای زیبایی و صاف ماندن به انها نیاز دارد.

۶- سیب مثل همیشه یک توصیه برای سلامتی و ضد پیری:

مصرف سیب از زمان های دور توصیه شده است . در بین فرمایشات معصومین و توصیه های طب سنتی از خواص بینظیر سیب در درمان انواع بیماری ها و حفظ جوانی پوست و بدن بسیار گفته شده است. آنزیم های موجود در سیب برای حفظ جوانی پوست ترکیباتی عالی هستند.


بیشتر بخوانید:

معرفی ۸ دمنوش که قند خون را پایین می‌آورد


۷- موز را به عنوان یک میوه ضد پیری بخورید:

موز برای پوست یک سد قوی ضد پیری

میوه موز برای تنظیم کشش و انسجام پوست فوق العاده مفید است . همین جمله همه چیز را روشن می کند که برای دورماندن از چین و چروک و پیری پوست باید موز بخورید. منگنز و آنتی اکسیدان های مختلف موجود در این میوه ضد پیری طبیعی و قوی هستند.

۸- توت ها بهترین های ضد پیری و چروک پوست صورت :

این دسته از میوه های ضد پیری منبع بینظیر و غنی از کلازن هستند . کلاژنی که برای چروک نشدن پوست باید باشند. ویتامین C بسیاری در این میوه های ریز خوشمزه وجود دارد که برای سلامتی و زیبایی پوست صورت لازم می باشند.

۹ - انگور و آب انگور بهترین های ضد پیری پوست :

ویتامین های انگور و آب انگور مفید برای ضد پیری پوست

به گزارش فنجان مگ، منگنز و ویتامین سی موجود در انگور از بهترین و باکیفیت ترین نوع این ویتامین ها و مواد معدنی است . انگور یکی از میوه های پرخاصیتی است که از پوست در برابر مضرات اشعه ماوراء بنفش مراقبت می کند.

کد خبر 449649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =