نترسید، سهم بخرید / جریان نقدینگی را زیر نظر بگیرید

به معامله گران توصیه می شود همچنان بدون ترس معامله کنند، اما بدانند چه سهمی را با چه شرایطی و در چه قیمتی خریداری می کنند، همچنین تحلیل باید بخش جدانشدنی معاملات این روزهای فعالان بازار باشد.

صدای بورس - مژده ابراهیمی؛ در شرایط کنونی که بازار به خبرهای اقتصادی و سیاسی بسیار حساس است و هر خبر یا اتفاقی می‌تواند پول‌های هوشمند را از صنعتی به صنعت دیگر انتقال دهد که با رصد جریان نقدینگی می‌توان بازدهی مناسبی از شرایط موجود کسب کرد.

بهراد موسوی، معاون سرمایه گذاری بیمه تجارت نو در گفت و گو با صدای بورس گفت: امروز در طول ساعت بازار، معاملات گروه خودرویی بررسی شد و انتظار می‌رفت تعداد زیادی از نمادهای این گروه به طور نوسانی، اما با حجم بالا معامله شوند.

موسوی بیان کرد: نماد خساپا با وجود رشد از ابتدای سال، همچنان امروز صف خرید شد و به نظر می‌رسد پول هوشمند نمی‌تواند چنین کاری کند؛ یعنی با توجه به شرایط فعلی، شاید دیده شدن صف خرید در این نماد اندکی قابل تامل است. همچنین به نظر می‌رسد در مجموع این اتفاق پیامی در خصوص صعودی بودن بازار باشد، اما با احتیاط زیاد.


  • بیشتر بخوانید:

صعود تاریخی / اوراق وام مسکن دستخوش چه تغییراتی می‌شود؟


معاون سرمایه گذاری بیمه تجارت نو تصریح کرد: با توجه به ارزش معاملات مناسب امروز (حدود ۸.۷ همت) و معاملات پر تراکنش گروه خودرویی در کنار آن (با وجود رشد نسبی از پیش از سال) پیش‌بینی می‌شود فردا نیز شاهد بازاری مثبت با ارزش معاملات بالا باشیم.

این فعال بازارسرمایه اظهار داشت: در مورد عرضه حقوقی‌ها و حقیقی‌ها در برخی از نمادها همچنان ترسی از این بابت وجود ندارد. نکته‌ای که در این خصوص اهمیت دارد، رصد جریان نقدینگی بازار است؛ یعنی در شرایط کنونی که بازار به خبرهای اقتصادی و سیاسی بسیار حساس است و هر خبر یا اتفاقی می‌تواند پول‌های هوشمند را از صنعتی به صنعت دیگر انتقال دهد که با رصد جریان نقدینگی می‌توان بازدهی مناسبی از شرایط موجود کسب کرد.

وی افزود: به معامله‌گران توصیه می‌شود همچنان بدون ترس معامله کنند، اما بدانند چه سهمی را با چه شرایطی و در چه قیمتی خریداری می‌کنند، همچنین تحلیل باید بخش جدا نشدنی معاملات این روزهای فعالان بازار باشد.

کد خبر 449588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    ممنون ازراهنمایی شما مفید بود
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 1
    آره عموجان ، نترس . ترس نداره که قوبونش برم ، ببین اصلا هم درد نداره ، میخوایم با هم پول بازی کنیم ، تو پولاتو بیار منم قول میدم کاریت نداشته باشم ، بیا قوبونت بیا سهم بخر عمو ، نترس . بیا اصلا شوکولاتم میدم . چشات از ۹۹ تا حالا چیقده قشنگ شده عمو ، چیقده بزرگ شدی ماشالا .