درآمدها در همکاران سیستم سه برابر رشد کرد

همکاران سیستم، در آخرین ماه سال ۱۴۰۰ کارنامه درخشانی از خود به ‌جای گذاشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، درآمد این شرکت در اسفند ۱۴۰۰، بیش‌از ۱۱۳ درصد نسبت به ماه قبل رشد داشته، همچنین درآمد "سیستم" نسبت به ماه مشابه سال قبل نیز بیش از ۹۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش صدای بورس، شرکت همکاران سیستم در اسفندماه سال ۱۴۰۰، توانست مبلغ ۷۸۱,۵۹۹ میلیون ریال درآمد شناسایی کند که نسبت به بهمن‌ماه ۱۱۳درصد رشد داشته است. درآمد شناسایی شده سیستم در اسفند ماه از دو ماه دی و بهمن بیشتر و بیش از دوبرابر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، همکاران سیستم در دومین ماه از فصل زمستان ۱۴۰۰ مبلغ ۳۶۶,۸۴۸ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده که رشد ۱۲درصدی نسبت به دی ماه داشته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد همکاران‌سیستم طی ۱۲ ماه منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴,۳۶۰,۸۱۹ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده که ۷۱ درصد نسبت به ۱۲ ماه سال۹۹ رشد داشته، بطوریکه ۲,۳۷۱,۰۳۰ میلیون ریال آن از فروش نرم افزار و ۱,۶۵۱,۹۲۴ میلیون ریال از خدمات پشتیبانی بوده است.

این شرکت بر اساس گزارش ماهانه در سال مالی ۹۹ مبلغ ۲,۵۵۰,۶۴۷ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده که ۱,۴۲۹,۶۵۹ میلیون ریال آن از فروش نرم افزار و ۹۹۶,۵۴۶ میلیون ریال از خدمات پشتیبانی بود.

۱۲ ماه سال ۱۴۰۰

۱۲ ماه سال ۹۹

درصد تغییر

کل درآمد

۴,۳۶۰,۸۱۹

۲.۵۵۰.۶۴۷

۷۱%

فروش نرم افزار

۲,۳۷۱,۰۳۰

۱,۴۲۹,۶۵۹

۶۶%

خدمات پشتیبانی

۱,۶۵۱,۹۲۴

۹۹۶,۵۴۶

۶۶%

عمده درآمد شرکت همکاران سیستم از درآمد خدمات پشتیبانی و فروش نرم افزار است که هر دو در سال جاری نسبت به مدت مشابه با رشد ۶۶درصدی همراه شده است.

درآمد همکاران سیستم در سال مالی ۱۴۰۰ مبلغ ۴,۳۶۰,۸۱۹ میلیون ریال شده که نسبت به سال مالی ۹۹ حدود ۷۱ درصد بیشتر شده است یا به عبارتی ۲۰۲درصد از درآمد سال مالی ۹۹ را طی سال جاری پوشش داده است.


بیشتر بخوانید:

همکاران سیستم در فهرست ۱۵ ناشر برتر بورسی


بررسی عملکرد ماهانه

شرکت همکاران سیستم در اسفند ماه مبلغ ۷۸۱,۵۹۹ میلیون ریال درآمد کسب کرده در حالیکه در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۶۶,۸۴۸ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده بود.

سیستم در اسفند ماه مبلغ ۵۷۶,۲۷۴ میلیون ریال از فروش نرم افزار و مبلغ ۱۶۰,۳۰۶ میلیون ریال از خدمات پشتیبانی درآمد شناسایی کرده است و آنچه رشد درآمدی ۱۱۳ درصدی را در اسفند ماه رقم زده است، فروش نرم افزار بوده است.

درآمد شناسایی شده از فروش نرم افزار در اسفند ماه بیش از ۳ برابر بهمن ماه ثبت شده است.

این شرکت در دومین ماه زمستان مبلغ ۱۷۸,۲۶۳ میلیون ریال از فروش نرم افزار و مبلغ ۱۵۶,۷۹۲ میلیون ریال از درآمد خدمات پشتیبانی کسب کرده بود و در دی ماه سال جاری نیز درآمد شرکت بالغ بر ۳۲۷,۵۲۰ میلیون ریال بود.

شرح

دی

بهمن

اسفند

درصد تغییر

کل درآمد ماه

۳۲۷,۵۲۰

۳۶۶,۸۴۸

۷۸۱,۵۹۹

۱۱۳%

فروش نرم افزار

۱۵۲,۰۳۴

۱۷۸,۲۶۳

۵۷۶,۲۷۴

۲۲۳%

خدمات پشتیبانی

۱۴۴,۶۴۶

۱۵۶,۷۹۲

۱۶۰,۳۰۶

۲%

صورتهای مالی

شرکت همکاران سیستم درحالی سال مالی ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشته و در آستانه ارایه گزارش صورتهای مالی ۱۲ ماهه است که بنظر می رسد رشد خوبی را در سود سال جاری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 449549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =