رونمایی از حلقه ازدواج شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال‌زاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان از ازدواج خود در سال ۱۴۰۱ خبر داد و از معیارهای انتخاب خود برای همسر آینده اش گفت.

«مهمون من کیه» برنامه اینستاگرامی با اجرای السا فیروز آذر است که در ایام نوروز میزبان هنرمندان کشور شد.

السا فیروز آذر در یکی از روزهای فروردین ماه ۱۴۰۱، میزبان شهرزاد کمال‌زاده بود که با یک سورپرایز جالب مواجه شد.

السا فیروزآذر در گفتگوی لایو اینستاگرامی خود پرسید که شهرزاد زیبا چرا تا الان ازدواج نکرده است؟

خانم کمال‌زاده در پاسخ خود گفت: السا به نظر من انسان زمانی باید ازدواج کند که ببیند از ازدواج چه می خواهد؟ آیا واقعا دلت می خواهد که لباس عروس بپوشی؟ یا دوست داری که به یک استقلال برسی؟ دوست داری از خانواده خودت جدا بشی؟

آیا به دنبال مادیات هستی و دوست داری که همسر پولدار داشته باشی و ماشین خوب سوار بشی؟ من به شخصه همیشه دوست داشتم که اول به هر آنچه که در زندگی دوست داشتم برسم و آدمی را به خاطر چیزهای دیگر انتخاب کنم.

همیشه دوست داشتم مردی مانند پدرم که مسئولیت پذیر بود، انسان سالم و اهل زندگی کردن بود را انتخاب کنم. به همین دلیل تا الان ازدواج نکردم.

در فضای اینستاگرام برای من هیچ جاذبه ای وجود ندارد چون افرادی که به من پیشنهاد ازدواج می دهند شناختی از من نداشته و بر اساس نقشهایم در فیلم و سریال انتخابم می کنند. من خیلی آدم سختی هستم و تحمل کردن من سخت است.

در ادامه شهرزاد کمال‌زاده با رونمایی از سورپرایز خود، حلقه ازدواجش را مقابل دوربین گرفت که مورد تعجب السا فیروز آذر قرار گرفت.

السا-فیروزآذر-و-شهرزاد-کمال-زاده

بازیگر سریال گاندو در رابطه با قبول پیشنهاد ازدواج خود گفت:

من اصلا قصدش را نداشتم و یک دفعه تصمیم گرفتم. خیلی بی هیجان اعلام کردم.

نیم ساعت پیش بود. خواستم ۷ فروردین ۱۴۰۱ را جوری دیگر آغاز کنم. امروز هم شب تولدم هست و هم بله برونم.

من اصلا قصدش را نداشتم اما ظهر یکدفعه تصمیم گرفتم. چند وقتی بود که با شخصی آشنا شده و صحبت هایی برای ازدواج داشتیم.

هیچ چیزی را نمی توان برای آینده پیش بینی کرد و باید دید که در شرایط حال، چه چیز یا چه شخصی حال تو را خوب می کند و حرف تو را می فهمد و چه چیزهایی را به هم اضافه می کنید.

به گزارش هنر ام‌روز، شهرزاد کمال‌زاده در پایان از السا فیروز آذر پرسید که تو چرا ازدواج نمی کنی و او در پاسخ گفت که از ازدواج می ترسد.

شهرزاد-کمال-زاده (1)

کد خبر 449501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =