۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
« پیزد » چقدر سود محقق کرد؟

گزارش عملکرد و فعالیت نماد پیزد را در اسفندماه بخوانید.

به گزارش صدای بورس؛ مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد (پیزد) در بازار دوم فرابورس قرار دارد.

مجتمع صنایع لاستیک یزد در ۳ ماه نخست سال با فروش ۳.۹۹۰ میلیارد ریالی به سود ۱.۴۱۰ ریالی رسید. فروش ۳ ماه دوم ۵.۱۳۴ میلیارد ریال بوده است اما سود خالص با کاهش ۵۲ درصدی به ۶۷۶ ریال رسید. شرکت در ۳ ماهه سوم عملکرد مطلوبی نداشت و با فروش ۴.۳۱۹ میلیارد ریالی به سود ۱۸۰ ریالی دست یافت. همچنین لازم به ذکر است رشد بهای تمام شده دلیل اصلی افت حاشیه سود ناخالص به ۹ درصد و در نتیجه کاهش سود خالص در فصل پاییز بوده است. در مجموع این شرکت در دوره ۹ ماهه نخست سال موفق به تحقق سود ۲,۲۶۶ ریالی شد که ۳۲ درصد کمتر از سود مدت مشابه سال قبل (۳,۳۷۴ ریال) است.

پیزد در اسفند ماه موفق به ثبت رکورد فروش ۲.۰۰۳ میلیارد ریالی شده است. این مقدار ۲۱ درصد بالاتر از فروش بهمن بوده است. همچنین این مبلغ در مقایسه با میانگین فروش فصل پاییز با رشد ۳۹ درصدی روبه‌رو شده است. نرخ فروش تایر رادیال و بایاس نیز در این ماه با افزایش ۶ و ۳ درصدی مواجه شده است.

با توجه به موارد مطروحه و فروش خوب شرکت در ۳ ماهه زمستان بنظر پیزد در کوارتر پایانی بتواند به سود بهتری در قیاس با فصل پائیز دست یابد.

« پیزد » چقدر سود محقق کرد؟

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 449198

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یزد تایر با استاندارد معنی می شود

     علامت استاندارد نشان مرغوبیت کالاست و اجناس یا خدماتی که هیچ نشان استانداردی بر خود ندارند، برای استفاده و خرید به‌هیچ عنوان مناسب نیستند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =