معامله بیش از ۲ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

در هفته چهارم اسفند در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا، ۲ میلیون و ۱۵ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۲ هزار و ۴۴ میلیارد ریال معامله شد.

به گزارش صدای بورس، ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۷۷۴ تن انواع کالا به ارزش ۱۳۹ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالا در هفته منتهی به ۲۷ اسفند دادوستد شد.

در این تالار یک میلیون و ۲۹۹ هزار تن سیمان، ۲۳۱ هزار و ۶۸۷ تن فولاد، ۳۴۰ هزار تن سنگ آهن، ۱۳۷ هزار تن آهن اسفنجی، ۱۲۵ تن روی، یک هزار و ۹۵۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۱۰۰ تن مس، ۲۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، یک هزار و ۲۰۰ تن کک داد وستد شد.


بیشتر بخوانید:

با برترین‌های بازار سرمایه بیشتر آشنا شوید


در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۴۵ هزار و ۴ تن انواع کالا به ارزش ۷۵ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۶۲ هزار و ۹۰۰ تن مواد پلیمری، ۱۰۸ هزار و ۸۴۹ تن قیر، ۶۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۶۵ هزار تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۶۶۶ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۳۷۰ تن گوگرد، یک هزار و ۴۲۵ تن روغن پایه، ۲۵۰ تن گازها و خوراکها و ۱۱۳ هزار و ۸۵۹ تن قیر معامله شد.

به گزارش کالاخبر، همچنین ۷ هزار و ۹۵۳ تن کالا به ارزش ۲ هزارو ۲۰۵ میلیارد ریال نیز در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

کد خبر 448934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =