افزایش سرمایه شرکت های زیرمجموعه  در حال پیگیری است

شوینده ۱۲۰۰ ریال به ازای هر سهم تقسیم کرد.

به گزارشصدای بورس ، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مدیریت صنعت شوینده (سهامی‌عام) مورخ ۲۶/۱۲/۱۴۰۰ در محل پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد
در این مجمع که با حضور ۷۸.۴۳ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی، اعضاء هیئت مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد.

امیرعلی نعمت الهی مدیرعامل مدیرعامل بیدسیم گفت: مفتخریم که برای اولین بار در تاریخ شرکت موفق شدیم دو مجمع سالانه را در یکسال برگزار کنیم که این مهم نشان از شفافیت در عملکرد و تلاش گسترده کلیه آرمان مجموعه در گزارش دهی به ذینفعان می‌باشد.
وی با اعلام اینکه مدیران، روسا و کارکنان، امانتداران صاحبان محترم سهام، مالکان و ذینفعان هستند و در قبال سرمایه های به امانت سپرده مسئول هستند، اضافه کرد: با اعتقاد راسخ به این اصل مسلم، تلاش کردیم با نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش مبتنی بر آموزه های اسلامی- انسانی و با همت و همدلی و تلاش مضاعف و شناخت حقوق متقابل، به وظایف و ماموریت‌های محوله به درستی عمل کنیم.
وی جهش در تولید، رشد صادرات، رونمایی از محصولات جدید در شرکتهای تابعه، افزایش سود ۲۱ درصدی شرکت اصلی و کسب سهم ۱۳ درصدی از سهم بازار شوینده کشور را از دستاوردهای مجموعه بیدسیم در سال مالی گزارش دانست و تاکید کرد: بهره بردن از دانش و پتانسیل مدیران پیشین و متخصصان در کمیته‌های ریسک، برنامه ریزی، جهش صادرات، برندینگ و... باعث شد با یک خرد جمعی و نهادینه کردن دانش به نتایج چشمگیری دست یابیم.

کد خبر 448902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =