۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
پیش بینی بازار سه شنبه ۲۴ اسفند

بورس تهران سومین روز از هفته جاری را متعادل با رگه‌های ضعیفی از تقاضا آغاز کرد به طوری که بازار در نیم ساعت ابتدایی معاملات رشد بیش از هزار واحدی را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس، بورس تهران سومین روز از هفته جاری را متعادل با رگه‌های ضعیفی از تقاضا آغاز کرد به طوری که بازار در نیم ساعت ابتدایی معاملات رشد بیش از هزار واحدی را تجربه کرد.

اما با گذر از دقایق نخست، عرضه‌ها به واسطه قرارگیری در آخرین روزهای کاری سال و همچنین عدم وجود خریدار به واسطه ابهامات افزایش یافت. به این ترتیب شاخص کل، تمام رشد روزانه خود را از دست داد و با کاهش ناچیز ۶۰۰ واحدی در سطوح یک میلیون ۳۳۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن اما تنها با از دست دادن نیمی از رشد روزانه خود با افزایش ۰.۰۶ درصدی همراه شد.

بازار رفته‌رفته برای نوروز آماده می‌شود و بواسطه تعطیلات پیش رو، شاهد احتیاط و تردید در رفتار معامله‌گران هستیم. چراکه نوسانات بازارهای جهانی و حتی سیاسی می‌تواند تعیین‌کننده مسیر بازار در روزهای نخست از سال جدید باشد. به زبان ساده‌تر سرمایه‌گذاران پذیرای ریسک بازار در ۳ روز باقی مانده نیستند.

لذا با توجه به جمیع موارد، برای امروز هم بازاری نوسانی خواهیم داشت. البته به واسطه اینکه فردا آخرین روزی است که می‌توان از محل فروش اقدام به برداشت وجه نقد نمود، احتمالا برای ۲ روز پایانی سال بازار متعادل‌تر و بهتری را شاهد باشیم.

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 448744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =