۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
مثبت و منفی صندوق‌ها ۲۲ اسفند

نقشه امروز صندوق‌ها در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه رنگ قرمز را به خود گرفت و تعداد صندوق‌هایی که بازدهی مثبت داشتند انگشت شمار بودند.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، تنها ۳ صندوق مختلط و ۲ صندوق نیز در بخش سهامی بازدهی مثبت داشتند. در بخش‌های مختلف نقشه، به جز صندوق‌های درآمد ثابت رنگ قرمز خودنمایی می‌کرد.

در بخش صندوق‌های مختلط، صندوق نیکوکاری میراث ماندگار پارس با ۰.۰۱ +درصد، ارمغان یکم ملل با ۰.۰۱ + درصد و زیتون نماد پایا با ۰.۶۸ + درصد بازدهی مثبت داشتند. بیشتر صندوق‌های این گروه قرمزپوش بودند و میانگین بازدهی منفی ۱.۳۷ را تجربه کردند؛ اما صندوق آرمان سپهر آشنا با بازدهی ۱.۳۴- بازدهی منفی را برای امروز به ثبت رساند.

اما در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، با فیلتر روزانه، بیشترین بازدهی را امین یکم فردا با بازدهی ۰.۳۳+ درصد و کمترین بازدهی را یکم کارگزاری بانک کشاورزی با بازدهی ۰.۵۷- درصد به خود اختصاص دادند.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق آوای سهام کیان با بازدهی روزانه ۰.۸ + درصد، مشترک پیشتاز با بازدهی روزانه ۰.۱۵ + درصد بیشترین بازدهی و واسطه‌گری مالی یکم با بازدهی روزانه بیش از ۵ - درصد بیشترین منفی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 448585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =