۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
کارخانه «ارج» دوباره جان گرفت!

به گفته مدیرعامل شرکت ارج مقرر شده با خرید ماشین آلات به سمت تولید سی کی دی حرکت کنیم و عمق ساخت داخل محصولات به ۵۰ درصد برسد، همچنین تا پایان سال ۱۴۰۳ تولیدات این شرکت با ۹ محصول به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، یدالله طاهرنژاد – رئیس هیئت مدیره کارخانه ارج – در مراسم احیای خط تولید لوازم خانگی ارج، با بیان اینکه راه ریشه کن کردن فقر مطلق از تولید می‌گذرد، اظهار کرد: تاکنون تمام دیون شرکت ارج از جمله دیون بانکی، شهرداری، کارگری غیره پرداخت شده است.

وی همچنین از دو مرحله افزایش سرمایه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تا آخر اردیبهشت خط سوم کارخانه اضافه می‌شود و از همین ماه، پنج محصول شامل کولر آبی و گازی، یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی مونتاژ و روانه بازار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: کلید حل مشکل بیکاری پیدا شد


به گفته مدیرعامل شرکت ارج، در ادامه برنامه‌ریزی‌ها برای این شرکت مقرر شده با خرید ماشین آلات به سمت تولید سی کی دی حرکت کنند و عمق ساخت داخل محصولات به ۵۰ درصد برسد. همچنین تا سال ۱۴۰۲ خطوط تولید کامل خواهد شد و تا پایان سال ۱۴۰۳ تولیدات کامل این شرکت با ۹ محصول به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش تجارت نیوز، کارخانه ارج قدیمی‌ترین و از معروف‌ترین کارخانه‌های تولید لوازم خانگی ایرانی است. این کارخانه در دهه ۹۰ با مشکلات مالی زیاد و همچنین کهنه شدن تجهیزات و ماشین آلات مواجه شد و در نهایت در سال ۱۳۹۵ تعطیل شد. اما بعد از پنج سال در اردیبهشت امسال اعلام شد که برند ارج، به‌فروش رفته‌ و با کالاهایی نوین، شروع به کار خواهد کرد.

کد خبر 448429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم پور IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    0 0
    راستی مدیر قبلی که 20 میلیارد خودش دزدید 200 میلیونم به منشیش داد کارخونه راهم به خاک سیاه نشوند دو باره سر کاره پولها را بدین به خودش و حوذتونم به زحمت نندازین تولید واسه کی