۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
مثبت و منفی صندوق‌ها ۱۵ اسفند

امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران رنگ تمام بخش‌ها سبز بود و کمتر صندوقی بازدهی منفی روزانه را تجربه کرد.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، ۵ صندوق سهامی و ۴ صندوق مختلط بازدهی منفی داشتند؛ اما در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت با فیلتر بازدهی روزانه، تنها دو صندوق منفی بودند.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، صندوق ارمغان فیروزه آسیا با ۰.۰۳ - درصد و مشترک صنعت و معدن با ۰.۰۵ - درصد بازدهی منفی داشتند، بیشتر صندوق‌های این گروه سبزپوش بودند و بازدهی مثبت بین ۰.۰۱ و ۰.۰۹ را به خود دیدند؛ اما صندوق کیان با بازدهی ۰.۳۷ بهترین عملکرد را برای امروز به ثبت رساند.

در بخش صندوق‌های مختلط با فیلتر روزانه، صندوق مشترک کسب و کار صوفی با بازدهی ۰.۲۱- درصد، مشترک نیکی گستران با بازدهی ۰.۰۱ - درصد، مشترک کوثر با بازدهی ۰.۱۶ - درصد و توسعه ممتاز با بازدهی ۰.۳۸ - درصد عملکرد خوبی را نشان نداده‌اند؛ اما در این بین صندوق مشترک نیکوکاری ایتام برکت با بازدهی روزانه ۱.۱۹ + عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

در بخش صندوق‌های سهامی، فیروزه موفقیت با بازدهی روزانه ۰.۰۴ - درصد، توسعه اندوخته آینده با بازدهی ۰.۴۵ - درصد، مشترک پیشتاز با بازدهی ۰.۲۱ - درصد،‌ مشترک پیشرو با بازدهی ۰.۳۴ - درصد و مشترک امید توسعه با بازدهی ۰.۳۳ - بیشترین ریزش را تجربه کردند، اما در این بین صندوق پالایش یکم با بازدهی روزانه ۵.۰۱ + درصد بیشترین میزان سوددهی را به خود اختصاص داد.

کد خبر 448120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =