۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
استارتاپ ۸ میلیاردی

مدیرعامل شرکت Flexport با کنار گذاشتن تفکر سنتی کانتینرها، در سال ۲۰۲۱ بهترین راه‌حل‌ها را برای توسعه زنجیره عرضه ارائه کرد. حال استارتاپ ۸ میلیارد دلاری او به دنبال اثبات خود است.

نام شرکت Flexport که در زمینه لجستیک (حمل و نقل دریایی) فعالیت می‌کند، این روزها بر سر زبان‌ها افتاده و حتی مورد حسد برخی قرار گرفته است.

مجله فوربس در آخرین شماره خود با معرفی این شرکت و مدیرعامل جسور آن (رایان پترسون) نوشته است: مدیرعامل شرکت Flexport با کنار گذاشتن تفکر سنتی کانتینرها، در سال ۲۰۲۱ بهترین راه‌حل‌ها را برای توسعه زنجیره عرضه ارائه کرد. حال استارتاپ ۸ میلیارد دلاری او به دنبال اثبات خود است.

یکی از مشکلات بزرگ حمل و نقل دریایی، افزایش هزینه‌ها در کنار افزایش زمان تحویل است. بر اساس آمارها، از ژانویه ۲۰۲۰ تا پایان سال ۲۰۲۱ هزینه‌های حمل و نقل دریایی روندی صعودی داشته و از ۲ هزار دلار به حدود ۲۰ هزار دلار برای هر کانتینر ۴۰ فوتی رسیده بود. استارتاپ Flexport با ارائه راه‌حل، مشکل هزینه‌های سنگین را تا حد زیادی رفع کرده است.

  • منبع: هفته نامه اطلاعات بورس - شماره ۴۳۸
کد خبر 447955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =