درآمد " ثفارس " ۲۹ درصد افزایش یافت

معاملات سهام شرکت عمران و توسعه فارس در بازار سرمایه در بهمن ماه امسال با ثبت حدود ۲۶ درصد افت پایان پذیرفته است. آنچنان که قیمت سهام این شرکت از مبلغ شش هزارو ۳۲۰ ریال به چهار هزار و ۵۷۸ ریال کاهش یافته است.

صدای بورس - شهربانو جمشیدی؛ بررسی گزارش فعالیت بهمن ماه امسال شرکت عمران و توسعه فارس نشان می‌دهد که از یک سو درآمد این مجموعه در این دوره نسبت به ماه قبل از آن حدود ۲۹ درصد ارتقا یافته است و از سوی دیگر ارزش سهام "ثفارس" در بهمن ماه امسال حدود ۲۶ درصد کاهش یافته است.

دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۱.۳۰

بر اساس این گزارش، این مجموعه که با سرمایه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال فعالیت می‌کند و سال مالی آن به ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۱ منتهی می‌شود، پروژه‌هایی همچون آسمان صدرا فاز دو، شارستان و مجتمع نیکان (مدرسه خان ۱) را از جمله پروژه‌های واگذار شده ماه گذشته خود اعلام کرده است.

"ثفارس" که در دی سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده است، این رقم را برای دوره فعالیت بهمن ماه همان سال به ۶۵ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال ارتقا داده است.

در ماهی که گذشت، شرکت عمران و توسعه فارس حدود ۳۰ متر مربع از واحدهای پروژه‌های مورد اشاره را به قیمت ۹۳۳ ریال به ازای هر متر متربع و به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال فروخته است.

درآمد " ثفارس " ۲۹ درصد افزایش یافت

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۱.۳۰

این مجموعه در دوره فعالیت از ابتدای سال مالی جاری تا پایان بهمن ماه ۱۲۲ متر مربع به نرخ ۶۷۳ میلیون و ۳۳۷ هزار ریال به ازای هر متر مربع و به ارزش ۹۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال به متقاضیان فروخته است و بهای تمام شده این معامله را مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال اعلام کرده است.

درآمد " ثفارس " ۲۹ درصد افزایش یافت

روند معاملات

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، معاملات سهام شرکت عمران و توسعه فارس در بازار سرمایه در بهمن ماه امسال با ثبت حدود ۲۶ درصد افت پایان پذیرفته است. آنچنان که قیمت سهام این شرکت از مبلغ شش هزارو ۳۲۰ ریال به چهار هزار و ۵۷۸ ریال کاهش یافته است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، ارزش معاملات ۹۴ میلیون و ۴۵۶ هزار سهم "ثفارس" در ۹ هزار و ۵۱۱ دفعه معامله بالغ بر ۴۹۱ میلیارد ریال ثبت شده است و میانگین ارزش روز سهام شرکت بیش از ۹ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

درآمد " ثفارس " ۲۹ درصد افزایش یافت

کد خبر 447910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =