محصول جدید بهمن دیزل رونمایی شد

امروز در مراسمی از EMpower رونمایی شد.

به گزارش صدای بورس؛ در شهر صنعتی البرز (محل شرکت بهمن دیزل ) از کامیون و کشنده EMpower رونمایی شد.

پیش از این امیر میرمنصف در مورد کامیون امپاور گفته بود: سیاست گروه بهمن عرضه محصول امپاور به مانند دیگر محصولات ساخت این گروه با قیمت غیرقابل رقابت خواهد بود به گونه‌ای که با وجود دارا بودن مشخصات فنی بالاتر، با قیمت بهتری نسبت به کلیه رقبا به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.
امپاور یکی از مدرن‌ترین کامیون‌هایی است که در کشور تولید می‌شود و قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی است. این خودرو جزء معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین‌المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیاست. امپاور دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس تمام اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته با ساخت ZF است. از مشخصات و تفاوت‌هایی که این کامیون را متمایز کرده، ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می‌توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... اشاره کرد.
امپاور (EMPOWER) ضمن برخورداری از ترمزهای پرقدرت ساخت شرکت Knorr آلمان، به جهت ایمنی بیشتر از سیستم ترمز کمکی ریتاردر (RETARDER) ۵ حالته با ساخت ZF بهره می‌برد. سیستم تعلیق جلو، فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب، بادی مجهز به ۴ کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر است. کابین امپاور (EMPOWER) بسیار مدرن، ارگونومیک و مجهز به امکانات بی نظیری شامل بخاری در جا، سانروف برقی، یخچال، سیستم مولتی مدیا و سیستم رهیاب (Navigation) و تریم زیباست و همچنین فضای خواب دو نفر را در خود جای داده است.
گفتنی است، راه‌اندازی خطوط کامیون امپاور (EMPOWER) در شرکت بهمن دیزل انجام و تولید آن از اوایل بهمن ماه آغاز شده و مجوزهای خودرویی آن اخذ گردیده است.

در حاشیه‌ این مراسم مدیرعامل گروه بهمن در توضیح برنامه‌های این شرکت گفت: با توجه به سهم ۵۰ درصدی از بازار کامیونت و سهم ٣٠ درصدی از بازار کشنده، امید است به سهم ۵٠ درصدی از بازار خودروسازی تجاری کشور دست یابیم.

بیوک علی‌مرادلو افزود: سال آینده دو خودروی سواری و اتوبوس ١٢ متری عرضه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره  به اینکه چند صد دستگاه اتوبوس قرار است به ناوگان شهری اضافه شود، از عرضه اتوبوس برقی در سال ١۴٠٢ خبر داد. برنامه‌ریزی برای گسترش محصولات تجاری انجام شده است.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 447774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =