فولای؛ سودساز و کم نوسان در فعالیت ماهانه

صنایع فولاد آلیاژ یزد یا همان فولای از طریق فروش سه نوع خدمت فروش حاصل از ارائه خدمات، فروش محصولات تمام کاری شده و فروش محصولات تابگیری شده و تست ابعاد درآمد کسب می کند.

صدای بورس- وحید بلالی؛ صنایع فولاد آلیاژ یزد یا همان فولای از طریق فروش سه نوع خدمت فروش حاصل از ارائه خدمات، فروش محصولات تمام کاری شده و فروش محصولات تابگیری شده و تست ابعاد درآمد کسب می کند.

درآمدهای عملیاتی این شرکت در صورتمالی ۹ ماهه منتهی به انتهای آذر ماه سال جاری با افزایش ۶۸ درصدی به ۴۳۹ میلیارد تومان رسیده است. هزینه های عملیاتی اما به اندازه ۷۰ درصد افزایش یافته و همین عامل باعث کاهش ۲ درصدی حاشیه سودناخالص این نماد شده و آن را به ۱۰ درصد رسانده است، حاشیه سود خالص اما با افزایش ۳ درصدی به ۱۴ درصد رسیده که به علت افزایش درآمدهای غیرعملیاتی شرکت است.

فولای اما چند نقطه قوت خوب دارد، اول eps بالای هزار ، دوم نسبت pبهe تی تی ام و ۹ ماهه پایین تر از یک و سوم نسبت pبهe در محدوده ۵.

نقطه قوت بعدی این شرکت فروش این شرکت در محدوده ۳۸ میلیارد تومان تا محدوده ۶۰ میلیارد تومان است که در سال جاری بیشتر تکرار شده و فعالیت این شرکت را بدون نوسان کرده است.

صنایع فولاد آلیاژی یزد در قیمت سهم رفتارهای جالبی را از خود ارائه داده که شاید در کمتر نماد بورسی شاهد هستیم، این نماد ۲ بار به سقف تاریخی خود حمله کرده تا آن را فتح کند، اما نتوانسته است، اما همین ۲ بار فرصت را برای نوسان خوب در این نماد مهیا کرده است.

فولای؛ سودساز و کم نوسان در فعالیت ماهانه

فولای در ۲ ماه اخیر نیز ۲ کندل شبیه هم سنجاقک ساخته و کندل آخری را نیز بالاتر از محدوده قبلی و دقیقا در محدوده پیوت لاین صفر و بالای آن زده است.

فولای؛ سودساز و کم نوسان در فعالیت ماهانه

فولای در تایم فریم هفتگی هنوز در زیر ابرکومو قرار دارد، یعنی این نماد هنوز نتوانسته از روند به شدت نزولی ۶ ماهه خود پایان دهد، این هفته می تواند برای فولای بسیار حیاتی باشد و باید دید این شرکت می تواند از سد مقاومت ها بگذرد یا خیر؟، اما نکته مهم سودسازی و وضعیت بنیادی خوب فولای است.

کد خبر 447042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =