نرخ مصوب میوه و سبزیجات اعلام شد

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با شیوع پیک جدید کرونا و افزایش تعداد مبتلایان، قیمت شلغم و لیموشیرین در بازار نوساناتی داشته است.

به گزارش صدای بورس، کارگر گفت: قیمت کنونی هر کیلو شلغم در میدان مرکزی ۱۲ هزار تا ۲۱ هزار تومان و لیموشیرین ۱۶ هزار تا ۲۵ هزار تومان است.

طی روزهای اخیر با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید لیموشیرین، پرتقال و شلغم قیمت با نوساناتی روبرو شد که بنابر گفته مسئولان این التهابات مقطعی است و با فروکش شدن بیماری، قیمت به روال سابق خود باز می گردد.


  • بیشتر بخوانید:

امپراطوری شلغم در بازار


به گفته رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران، عرضه شلغم با قیمت ۳۰ و ۳۵ هزار تومان در مغازه ها کاذب است و مغازه داران بر مبنای فاکتور رسمی مجاز به لحاظ حداکثر ۳۵ درصد سود هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش های میدانی نشان می دهد که قیمت هر کیلو شلغم ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، لیموشیرین ۲۹ هزار تا ۴۵ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۱۷ هزار تا ۲۴ هزار تومان، پرتقال خونی جنوب ۱۸ هزار تا ۲۵ هزار تومان، پرتقال خونی شمال ۱۷ هزار تا ۲۵ هزار تومان، پرتقال ناول ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار تومان و پرتقال آبگیری ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار تومان بوده که نسبت به هفته های اخیر نوساناتی داشته است.

کد خبر 446954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =