خبر خوش بورسی شیمی آلی قم در ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت شیمی آلی قم گفت: در سال گذشته توانستیم میزان تولیدات خود را نسبت به ۲ سال گذشته از ۲ هزار و ۵۰۰ تن به ۱۰ هزار تن برسانیم.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ آخرین دستاوردها و توانمندی های کشور در حوزه هایی از جمله پتروشیمی، معدنی، صنعنتی و غذایی در 《اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی جهادی کشور》به نمایش در آمد.

کریم حاج نایبی مدیرعامل و عضوهیئت مدیره شرکت آلی شیمی قم در ارتباط با حضور در《اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی جهادی کشور》به صدای بورس اظهار کرد: شرکت شیمی آلی قم از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و تامین کننده مواد اولیه صنایع صنایع بهداشتی، شوینده و رنگ و رزین است.
وی افزود: ماموریت ما در این هلدینگ تولید مواد اولیه صنایع بهداشتی و صنایع شوینده و صنعت رنگ و رزین است.

رکورد در کمیت و کیفیت محصولات

حاج نایبی با اشاره به رکوردزنی و موفقیت های این شزکت گفت: تولیدات ما شامل گلیسیرین در گریدهای صنعتی و بهداشتی، انواع اسید چرب، اسید اوروئیک و اسید چرب سویا، کلزا است.
در سال گذشته توانستیم میزان تولیدات خود را نسبت به ۲ سال گذشته افزایش دهیم و از ۲ هزار و ۵۰۰ تن به ۱۰ هزار تن برسانیم.

در سال گذشته توانستیم میزان تولیدات خود را نسبت به ۲ سال گذشته افزایش دهیم و از ۲ هزار و ۵۰۰ تن به ۱۰ هزار تن برسانیم.

مدیر عامل شرکت شیمی آلی قم با بیان اینکه جهش خوبی در تولید کیفی و کمی داشتیم، گفت: با همت و تلاش تیم مدیرتی توانستیم به تولید و ارائه محصولات با کیفیت و با گرید بین المللی برسیم.

ارتقای کیفیت و خودکفایی ملی
وی در ارتباط با برنامه های آینده این شرکت گفت: هدف ما این است که بخشی از نیازهای صنایع کشور را تولید و تامین کنیم و از وابستگی به خارج از کشور بکاهیم. همچنین با ارتقای کیفیت در بازار به شکل مطلوبی،به ذی نفعان معرفی کنیم.


بورسی شدن مهمترین هدف ما در سال ۱۴۰۱
وی با بیان اینکه از جمله مهمترین برنامه های ما در ۱۴۰۱ ورود به بورس است،گفت: با افزایش سرمایه به ۵۰۰ میلیارد ریال قرار است شرکت را فرابورسی کنیم، مقدمات این کار فراهم شده و امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد عرضه سهام شرکت شیمی آلی قم در بورس باشیم

کد خبر 446946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =