جهش ۳۹ درصدی درآمد فروش " شگویا "

شرکت پتروشیمی تندگویان از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه بیش از ۹۲۴ میلیون و ۹۵۱ هزار (کیلو گرم) انواع محصول تولید کرده است و درآمد فروش خود را از محل عرضه ۴۸۴ میلیون و ۳۶۴ هزار (کیلو گرم) از تولیداتش بالغ بر ۱۳۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است.

صدای بورس - شهربانو جمشیدی؛ بررسی فعالیت شرکت پتروشیمی تندگویان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه امسال و مقایسه آن با دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۹ درصدی درآمد فروش این مجموعه را نمایان می‌سازد.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰

بر اساس این گزارش، درآمد فروش این مجموعه پتروشیمی از مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال در دی سال مالی گذشته به بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در دوره مشابه امسال افزایش یافته است.

گفتنی است، درآمد ماه گذشته "شگویا" از محل تولید ۸۵ میلیون و ۵۶۲ هزار (کیلو گرم) انواع محصول و فروش ۴۳ میلیون و ۵۴۶ هزار (کیلو گرم) از تولیداتش حاصل شده است.

جهش ۳۹ درصدی درآمد فروش " شگویا "

بیشترین درآمد فروش محصولات

بر اساس اطلاعات موجود، محصول گرید بطری با ثبت درآمد فروش به مبلغ شش هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال بیشترین درآمد را برای این مجموعه محقق ساخته است.

جهش ۳۹ درصدی درآمد فروش " شگویا "

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت پتروشیمی تندگویان از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه بیش از ۹۲۴ میلیون و ۹۵۱ هزار (کیلو گرم) انواع محصول تولید کرده است و درآمد فروش خود را از محل عرضه ۴۸۴ میلیون و ۳۶۴ هزار (کیلو گرم) از تولیداتش بالغ بر ۱۳۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است.

جهش ۳۹ درصدی درآمد فروش " شگویا "

طبق اطلاعات جدول زیر، درآمد داخلی "شگویا" در دور مورد اشاره مبلغ ۱۳۴ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال و درآمد خارجی آن ۷۵۸ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال محاسبه می‌شود.

جهش ۳۹ درصدی درآمد فروش " شگویا "

بیشترین درآمد فروش محصولات

محصول گرید بطری در دوره عملکرد ۱۰ ماهه امسال بیشترین درآمد فروش به مبلغ ۶۳ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال را برای "شگویا" به ارمغان آورده است.

جهش ۳۹ درصدی درآمد فروش " شگویا "

روند معاملات

قیمت سهام شرکت پتروشیمی تندگویان در بازار سرمایه در معاملات ماه گذشته حدود ۱۱ درصد افت داشته است و از قیمت ۱۱ هزار و ۵۷۱ ریال به ۱۰ هزار و ۳۴۰ ریال کاهش یافته است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، ارزش معاملات حدود ۱۶۲ میلیون و ۹۸۲ هزار سهم "شگویا" در ماه گذشته بیش از یک هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال محاسبه می شود و میانگین ارزش روز سهام این شرکت حدود ۲۶۶ هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

جهش ۳۹ درصدی درآمد فروش " شگویا "

کد خبر 446895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =