مثبت و منفی صندوق‌ها

طبق بررسی‌های صدای بورس و اطلاعات جمع آوری شده از سایت فیپیران امروز بازدهی‌های مختلفی در انواع صندوق‌ها را شاهد بودیم.

صدای بورس - حسین حریریان؛ امروز در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت ۴ صندوق بازدهی منفی ماهانه، دو صندوق در بخش سهام بازدهی مثبت ماهانه و ۳ صندوق مختلط بازدهی مثبت روزانه داشتند.

تمام صندوق‌ها در بخش درآمد ثابت امروز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند؛ اما گسترش فردای ایرانیان (در اوراق بهادار با درآمد ثابت) با بازدهی روزانه ۰.۴+ درصد و بازدهی هفتگی ۰.۶۱ - درصد و مشترک صنعت و معدن (در اوراق بهادار با درآمد ثابت) با بازدهی روزانه ۰.۰۲+ درصد و هفتگی ۰.۹۴ - درصد عملکرد چندان مطلوبی را امروز نداشت.

در بخش صندوق‌های سهامی عملکرد بیشتر صندوق‌ها مطلوب نبوده است اما صندوق واسطه‌گری مالی یکم با بازدهی هفتگی ۳.۲۲ + درصد و ماهانه ۰.۲۷ + درصد و پالایشی یکم با بازدهی هفتگی ۰.۷۳ - درصد و بازدهی ماهانه ۷.۵۳ + درصد عملکرد خوبی را تا این لحظه ثبت کرده‌اند.

در بخش صندوق‌های مختلط گزارشات چندان رنگ جذابی را نشان نمی‌دهند؛ صندوق مختلط کاریزما بازدهی روزانه ۰.۰۱ + درصد و هفتگی ۰.۵۶+ درصد، صندوق کارگزاری بانک تجارت با بازدهی روزانه ۰.۰۱+ درصد و بازدهی هفتگی ۰.۵۸ + درصد و صندوق نیکوکاری میراث ماندگار پاسارگاد بازدهی روزانه ۰.۰۱ + درصد و هفتگی ۰.۲۲- درصد عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 446713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =