توسعه هدفمند شبکه فروش و ایجاد دویست فرصت شغلی جدید

همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای نوسازی و تجهیز ناوگان پگاه و توسعه هدفمند شبکه فروش دویست فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.

صدای بورس- مهدی صولی، مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه ضمن اعلام این خبر گفت: گسترش ناوگان و بهبود زیرساخت‌های این شرکت برای تقویت کانال‌های پخش جدید که به دلیل شرایط کرونا ایجاد شده است، منجر به تقویت صنعت پخش و در نهایت توسعه فروش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، او با اشاره به اقدامات این شرکت در اصلاح و بهبود چرخه سیاست‌گذاری فروش و پخش پگاه، تاکید کرد: توجه به ظرفیت‌های مغفول بنگاه‌های اقتصادی برای نقش آفرینی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، علاوه بر افزایش بهره‌وری در این بنگاه‌ها، می‌تواند منجر به افزایش فرصت‌های شغلی شود.

صولی افزود: شرکت بازارگستر پگاه، تلاش دارد تا با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و به خصوص استفاده از الگوهای نوین مشارکت جویانه، به سمت ایجاد و رونق کسب و کار پایدار در صنعت پخش کشور و به ویژه تمرکز بر توسعه کانال‌های جدید فروش و توزیع محصولات سلامت محور، گام بردارد.

او تصریح کرد: هر چند در حال حاضر بیش ٢ هزار خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین در شبکه پخش سراسری کشور در حال تبادلات بین استانی و توزیع مویرگی هستند؛ اما الزامات ناشی از شرایط پسا کرونا و تمایل مردم به استفاده از الگوهای جدید پخش، به ویژه بهره‌گیری از ایده‌های استارتاپی موجب شده تا توسعه کانال‌های دیجیتال در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای شرکت پخش سراسری پگاه قرار دارد.

کد خبر 446421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =