آخرین مصوبات و تصمیمات کرونایی اعلام شد

محسن منصوری، استاندار تهران آخرین مصوبات و تصمیمات درباره کرونا را اعلام کرد.

صدای بورس- بر اساس اعلام استاندار تهران، مراکز تجمع مراکز شیوع است مانند مترو، اتوبوس، بی آر تی و بازار و همه باید با ماسک وارد آنها شوند و به افراد فاقد ماسک اجازه ورود و تردد داده نشود.

استاندار تهران افزود: در مورد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تا آخر امشب یا حداکثر تا صبح فردا یکشنبه اطلاع رسانی می‌شود. همچنین تا انتهای بهمن هیچ یک از مراکز تجمیعی نباید تعطیل شود و همه با قدرت به کار خود ادامه دهند. در مورد اعتکاف نیز در شهرهای قرمز ممنوعیت برگزاری و در شهرهای نارنجی و زرد تا حدود ۲۰ درصد اجازه برگزاری داده می‌شود.

استاندار تهران همچنین گفت: مقرر شد ضمن اعطای پنج روز مرخصی استعلاجی به مبتلایان به سویه اومیکرون، تزریق دُز سوم واکسن کرونا نیز با سرعت بیشتری در استان تهران دنبال شود.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری امروز شنبه در ستاد کرونای استان تهران گفت: طی ۲ هفته اخیر شرایط خوبی را از جهت ابتلا به این ویروس نداشتیم اما هنوز به اوج پیک ششم هم نرسیده‌ایم.

وی افزود: به گفته متخصصان تنها راه علاج و کنترل بحث افزایش واکسیناسیون است که دُز سوم واکسن کرونا در استان تهران تا سطح ۳۲ درصد تزریق شده است.

وی اظهار کرد: گرچه سرعت و شدت تزریق دُز سوم افزایش یافته اما همه باید در سطح این استان بسیج شوند و شهرداری‌ها هم کمک، فضاسازی و تبلیغ برای تزریق دُز سوم انجام شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید برای تزریق واکسن به کودکان هفت تا ۱۰ سال اقناع شوند، گفت: در مورد سویه امیکرون اعمال محدودیت قرنطینه و تعطیلی مستمر چندان موثر نیست در عین حال نمی‌توانیم کار را رها کنیم.

کد خبر 446353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =