۱۵ درصد رشد درآمد فروش " مارون "

این مجتمع پتروشیمی در حالی که در آذر سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار و ۷۵۱ میلیارد ریال درآمد محقق ساخته است، این رقم را برای دی ماه همان سال مبلغ ۲۹ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال اعلام کرده است.

صدای بورس - شهربانو جمشیدی؛ درآمد فروش شرکت پتروشیمی مارون در دی ماه امسال نسبت به ماه قبل از آن حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰

بر اساس این گزارش، این مجتمع پتروشیمی در حالی که در آذر سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار و ۷۵۱ میلیارد ریال درآمد محقق ساخته است، این رقم را برای دی ماه همان سال مبلغ ۲۹ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال اعلام کرده است.

در ماهی که گذشت، "مارون" تعداد ۳۷۷ هزار و ۲۶۹ تن انواع محصول تولید کرده است و حدود ۱۵۵ هزار تن از این مقدار را در بازار های داخلی و خارجی فروخته است.

۱۵ درصد رشد درآمد فروش " مارون "

درآمد داخلی این مجموعه در ماه گذشته بالغ بر ۱۸ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال ناشی از فروش ۱۰۱ هزار و ۳۴۰ تن از تولیداتش ارزش‌گذاری شده است و در عین حال تعداد ۵۳ هزار و ۷۵۷ تن از محصولات تولیدی شرکت به ارزش ۱۰ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال به کشور های خارجی صادر شده است.

۱۵ درصد رشد درآمد فروش " مارون "

بیشترین درآمدو نرخ فروش محصولات

بر اساس اطلاعات موجود، بیشترین مبلغ فروش محصولات تولیدی شرکت پتروشیمی مارون در دی ماه امسال حدود هفت هزار و ۹۴۴ میلیارد ریال ثبت شده است که این رقم به واسطه تولید ۹۱ هزار تن محصول اتان و فروش ۴۲ هزار و ۱۶۵ تن از تولیدات آن به نرخ ۱۸۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به ازای هر تن حاصل شده است. علاوه بر این، محصول پلی پروپیلن بالاترین نرخ فروش محصولات تولیدی "مارون" به قیمت ۳۲۶ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال به ازای هر تن را به خود اختصاص داه است.

۱۵ درصد رشد درآمد فروش " مارون "

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰

بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی مارون از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه بیش از سه میلیون و ۴۱۳ هزار تن انواع محصول تولید کرده است و یک میلیون و ۴۰۱ هزار تن از تولیداتش را به ارزش بیش از ۲۶۰ هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال به فروش رسانده است.

۱۵ درصد رشد درآمد فروش " مارون "

طبق اطلاعات جدول زیر، درآمد داخلی "مارون" در دور مورد اشاره مبلغ ۱۸۸ هزار و ۸۱۵ میلیارد ریال و درآمد خارجی آن ۷۱ هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

۱۵ درصد رشد درآمد فروش " مارون "

بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات

محصول اتان و پلی پروپیلن در دوره فعالیت ۱۰ ماهه امسال همچون ماه گذشته به ترتیب بیشترین مبلغ فروش و بالاترین نرخ فروش محصولات تولیدی این مجتمع پتروشیمی را از آن خود ساخته‌اند. جدول زیر آمار مقدار تولید و فروش در کنار نرخ و درآمد فروش محصولات مذکور را نشان می‌دهد.

۱۵ درصد رشد درآمد فروش " مارون "

روند معاملات

قیمت سهام شرکت پتروشیمی مارون در جریان معاملات دی ماه امسال بازار سرمایه با تغییر اندک از مبلغ ۱۷۳ هزار و ۹ ریال به ۱۷۲ هزار ریال رسیده است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، حدود یک میلیون سهم "مارون" به ارزش ۱۷۹ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال در ماه گذشته میان معامله گران داد و ستد شده است و میانگین ارزش روز سهام این مجموعه فرابورسی در این ماه بیش از یک هزار و ۳۸۴ میلیون میلیون ریال محاسبه می‌شود.

۱۵ درصد رشد درآمد فروش " مارون "

کد خبر 446194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =