یک تغییر جدید در اینستاگرام +جزییات

دیگر نمی‌توانید پست‌های دوستان خود را به ترتیبی که منتشر شده است، ببینید!

صدای بورس - مهراز حبیبی ؛ اینستاگرام در حال کار روی گزینه جدیدی است که به شما این امکان را می‌دهد، ترتیب نمایش پست‌های منتشرشده صفحه خود را تغییر دهید. همانطور که می‌دانید تا به حال فقط می‌توانستید طبق الگوریتم‌های سفارشی‌سازی (بر اساس زمان آپلود کردن پست توسط کاربر) ، آنها را مشاهده کنید اما اکنون اینستاگرام در حال اعمال تغییراتی جهت نمایش معکوس زمانی است. قابلیتی که به شما این امکان را می‌دهد ، پست‌های بارگذاری شده (آپلود شده) را به ترتیب تاریخ مشاهده کنید. به طور مثال نمایش پست ها بر اساس قدیمی ترین تاریخ بارگذاری.

یک تغییر جدید در اینستاگرام +جزییات

اینستاگرام با تغییراتی در آینده به دنبال این است که کاربران بتوانند تصمیم بگیرند که کدام مطالب را می‌خواهند در بالای فید یا همان صفحه اصلی خود ببینند، گزینه‌ای که قبلاً از طریق «موارد دلخواه یا همان زمان آپلود» شروع به کار کرده بود. گفتنی است در این جا اصطلاح فید Feed همان صفحه ورودی در اینستاگرام است. در واقع Feed همان صفحه نخست شما در لحظه ورود یا لاگین شدن به اینستاگرام است.

با این قابلیت کاربران می‌توانند حساب دوستان یا فالوئرهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند تا هر بار که به شبکه اجتماعی دسترسی پیدا می‌کنند، مهم‌ترین پست خود را در صفحه اصلی برجسته کنند.


بیشتر بخوانید:

انتشار عکس بی‌حجاب مهناز افشار ! +تصویر


شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق پروفایل خود در توییتر، خاطرنشان کرد: "ما از مردم می‌خواهیم که کنترل معناداری فراتر از تجربه فعلی خود داشته باشند. ما روی موارد دلخواه آزمایش کرده‌ایم، راهی برای شما که می‌توانید تصمیم بگیرید پست‌های چه کسی را می‌خواهید زودتر ببینید و روی گزینه دیگری برای دیدن پست‌های افرادی که از قدیم آنها را دنبال می‌کنید به ترتیب زمانی کار می‌کنیم." همچنین در پستی دیگر گفته شده :"ما می‌خواهیم روشن کنیم که در حال ایجاد قالب‌های جدید هستیم و گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهیم تا بتوانند تصمیم بگیرند که چه چیزی برایشان مناسب‌تر است و آن را انتخاب کنند، بدون اینکه همه را مجبور کنیم به ترتیب زمانی که عکس ها و فایل‌های آپلود شده ، آنهارا دنبال کنند."

یک تغییر جدید در اینستاگرام +جزییات

در حال حاضر، این شرکت به جز دو گزینه ای که روی آن ها کار می‌کند، جزئیات بیشتری را در مورد این اصلاح فاش نکرده و اضافه کرده است که در اوایل سال ۲۰۲۲ اخبار مربوط به این تغییر را اعلام خواهد کرد.

خرداد سال گذشته بود که مدیر این شبکه اجتماعی، آدام موسری، جزئیات عملکرد الگوریتم‌هایی را که سال‌ها پس از راه‌اندازی این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۰ با آن‌ها شروع به کار کرد، توضیح داد ، به طوری که کاربران بتوانند پست ها را به ترتیبی که پروفایل‌هایی که دنبال می‌کنند پست کرده‌اند مشاهده کنند.

به گفته موسری، با رشد پلتفرم در سال ۲۰۱۶ ، کاربران ۷۰ درصد از پست‌های منتشر شده از صفحات دنبال کننده های خود(following) را ندیده‌اند و تقریباً نیمی از محتوای نزدیکترین دوستان خود را از دست داده اند. به این ترتیب، شبکه اجتماعی شروع به استفاده از یک سری الگوریتم برای شخصی سازی تجربه خود کرده است.

کد خبر 446020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    بسیار عالیست