قرعه‌کشی ۶ محصول فروش محصولات سایپا

قرعه کشی فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا در هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی صبح روز دوشنبه، ۱۱ بهمن ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، تیبا۲ با رینگ فولادی، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، سایپا ۱۵۱، تیبا اس.ایکس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۶۵۸ هزار و ۳۸۸ نفر شرکت کردند که ۶۳۰ هزار و ۶۵۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۰ هزار دستگاه خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۲۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.


بیشتر بخوانید:

اطلاع رسانی سایپا درخصوص فعالیت در فضای مجازی


در این طرح ۱۰۰ دستگاه خودرو کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه تیبا۲ با رینگ فولادی، هزار دستگاه سایپا ۱۵۱ و ۳ هزار دستگاه تیبا اس.ایکس عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -دوشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

کد خبر 446013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =