۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
" توسن " ۴۳۰ ریال سود تقسیم کرد

عضو هیات مدیره شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین گفت: با توجه به IT محور بودن شرکت و فعالیت های آن که در همین راستا انجام می‌شود و رشدی که این حوزه بعد از پاندیمی کرونا داشته است حرکت به مست حوزه IT اجتناب ناپذیر است.

محمد فاطمی، عضو هیات مدیره شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین در گفت و گو با صدای بورس:
امروز ۴۳۰ ریال سود بین سهامداران " توسن " تقسیم شد که قریب به ۵۸ درصد از سود خالص شرکت را تشکیل می‌دهد.
با توجه به IT محور بودن شرکت و فعالیت های آن که در همین راستا انجام می‌شود و رشدی که این حوزه بعد از پاندیمی کرونا داشته است حرکت به سمت حوزه IT اجتناب ناپذیر است.
اگر حتی بانک هم حذف شود بانکداری همیشه وجود دارد،‌ از برنامه شرکت می‌توان به ارائه سیستم های مبتنی بر بانکداری به بانک ها و مشتریان، ارائه سرویس های بهتر و بروزتر و در نهایت حذف شعبه در آینده اشاره کرد.
با توجه به سود انباشته شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین بدون شک در سال مالی جاری برنامه افزایش سرمایه خواهیم داشت که در مجمع فوق العاده به اطلاع عموم می‌رسد.
به عنوان سهامدار عمده ( شرکت سرمایه گذاران تک وستا) و حقوقی بی شک همانطور که تا به حال نشان داده شده است حمایت لازم از سهم از جانب سهامدار عمده صورت گرفته و تلاش می‌شود که سرمایه گذاران بازدهی مطلوب را داشته باشند و اطمینان می‌دهیم که از متضرر شدن سهامدران این سهم جلوگیری می‌شود.

کد خبر 445962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =