جهش ۶۳ درصدی درآمد فروش " ذوب "

بیشترین درآمد فروش محصولات تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان در ماه گذشته به واسطه تولید و فروش محصول شمش کالایی ثبت شده است.

شهربانو جمشیدی - صدای بورس؛ درآمد فروش شرکت ذوب آهن اصفهان در دوره فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه امسال در مقایسه با دوره مشابه سال مالی گذشته حدود ۶۳ درصد ارتقا یافته است.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰

بر اساس این گزارش، درآمد فروش این مجموعه از مبلغ ۱۹ هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال در دی سال گذشته به بیش از ۳۱ هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال در اولین ماه زمستان امسال صعود کرده است.

در ماهی که گذشت، حدود ۲۵۰ هزار تن انواع محصول در این مجموعه فولادی تولید شده است و ۲۱۰ هزار و ۸۴۷ تن از تولیدات آن به مشتریان در بازار های داخلی و خارجی تحویل داده شده است.

جهش ۶۳ درصدی درآمد فروش " ذوب "

بر اساس اطلاعات موجود، تعداد ۱۱۶ هزار و ۲۰۹ تن از محصولات تولیدی شرکت به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال در بازارهای داخلی عرضه شده است و صادرات ۹۴ هزار و ۶۳۸ تن از تولیدات این مجموعه به ثبت درآمد فروش به ارزش بیش از ۱۳ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال برای "ذوب" منتهی شده است.

جهش ۶۳ درصدی درآمد فروش " ذوب "

بیشترین درآمد فروش محصولات

بیشترین درآمد فروش محصولات تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان در ماه گذشته به واسطه تولید و فروش محصول شمش کالایی ثبت شده است. به طوری که، تعداد ۸۵ هزار و ۷۹۱ تن از محصول مورد اشاره تولید و حدود ۷۹ هزار تن به قیمت ۱۳۷ میلیون ریال به ازای هر تن و به ارزش ۱۰ هزار و ۸۲۷ میلیارد ریال فروخته شده است.

جهش ۶۳ درصدی درآمد فروش " ذوب "

عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰

این مجموعه فعال در گروه فلزات اساسی از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه درآمدی بالغ بر ۲۸۵ هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال محقق ساخته است که این رقم از محل تولید و فروش حدود دو میلیون تن انواع محصول بدست آمده است.

جهش ۶۳ درصدی درآمد فروش " ذوب "

علاوه بر این، درآمد فروش داخلی "ذوب" در دوره مورد اشاره بالغ بر ۱۶۱ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال و درآمد فروش خارجی آن ۱۲۴ هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

جهش ۶۳ درصدی درآمد فروش " ذوب "

بیشترین درآمد فروش محصولات

تولید ۵۸۴ هزار و ۶۰۱ تن محصول تیرآهن و فروش ۵۴۸ هزار تن از آن به نرخ ۱۳۹ میلیون و ۷۴۲ هزار ریال به ازای هر تن به ثبت درآمد فروش حدود ۷۶ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریالی برای "ذوب" منجر شده است که این رقم نسبت به درآمد سایر محصولات تولیدی شرکت بیشترین مبلغ به شمار می‌رود.

جهش ۶۳ درصدی درآمد فروش " ذوب "

روند معاملات

در پایان این گزارش می‌افزاید، تعداد یک میلیون و ۱۶۹ هزار سهم شرکت ذوب اهن اصفهان در دی ماه امسال میان سرمایه‌گذاران معامله شده است و این حجم معاملات ارزشی به مبلغ سه هزار و ۹۳۱ میلیارد ریال را در بازار سهام ثبت کرده است. همچنین میانگین ارزش روز "ذوب" در ماه مذکور بالغ بر ۲۰۸ هزار میلیارد ریال ارزشگذاری شده است.

جهش ۶۳ درصدی درآمد فروش " ذوب "

کد خبر 445961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =