لحظه به لحظه با بازار ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

شاخص کل بورس روز گذشته و در ادامه رشد دو روز اخیر ۲.۵ درصد رشد کرد. برخی از کارشناسان معتقدند رشد بورس دستوری است.

به گزارش صدای بورس؛ شاخص کل بورس روز گذشته و در ادامه رشد دو روز اخیر ۲.۵ درصد رشد کرد. برخی از کارشناسان معتقدند رشد بورس دستوری است.


۱۲:۳۰

شاخص کل بورس در پایان معاملات، با افزایش ۲۵ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۸درصد رشد کرد. ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به سه هزار و ۳۹۰میلیارد تومان رسید.

نمادهای کچاد، فارس و فولاد بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

افراد حقیقی امروز ۱۸۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فولاد مبارکه اصفهان بود.

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۱۸۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۳۹۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۵درصد یعنی ۸۶۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «شپنا» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «نوری»، «شاوان» و «شتران» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۵۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پتروشیمی نوری با برتری ۶۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۶۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۲۰

زراعتی ها با برتری فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان زقیام و زگلدشت مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. زبینا نیز تک نماد پر تقاضای گروه است.


۱۱:۴۰

کاشی و سرامیکی ها با گرایش مثبت داد و ستد می شوند. در این میان کسعدی و کصدف نیز با گرایش منفی، متعادل اند.


۱۱:۳۰

قندی ها امروز با برتری فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان قچار، قلرست، قجام و قشهد مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. قهکمت نیز تک نماد پرتقاضای گروه است.


۱۰:۵۰

در میان معاملات مثبت و متعادل بیمه ای ها اتکای، ودی، وحافظ و ومعلم با گرایش منفی داد و ستد می شوند.


۱۰:۳۰

خودرو با عقب نشینی خریداران با گرایش منفی داد و ستد می شود.


۱۰:۲۵

بانکی ها نیز در غیاب وتجارت و وبملت  با تعادل میان خریداران و فروشندگان با گرایش مثبت داد و ستد می شوند. نمادهای وبصادر، وپارس، وشهر، وگردش، وخاور و وزمین مثبت و متعادل اند. وسالت، وکار و ونوین نیز  پرتقاضا در سقف قیمتی خود به صف نشستند. در این میان سمایه و وملل با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.


۱۰:۱۵

بیشترین حجم معاملات 
شبندر ۲۲۲ میلیون سهم
خودرو ۲۲۲ میلیون سهم
خساپا ۱۵۳ میلیون سهم
تجلی ۱۳۴ میلیون سهم
شپنا ۱۱۹ میلیون سهم


۱۰:۱۵

اطلاعات_بازار
شاخص کل ۱,۲۷۸,۶۱۲     
۱۹۶۱۷.۶۶ واحد مثبت
ارزش بازار ۵۱,۱۲۰,۲۹۹ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۷,۸۶۲ میلیارد ریال
حجم معاملات ۲.۶۰۹  میلیارد سهم
نمادهای تاثیر گذار در شاخص
فارس ۲۱۵۰ واحد مثبت
فولاد ۱۹۰۳ واحد مثبت
فملی ۱۷۹۸ واحد مثبت
وغدیر ۱۱۶۹ واحد مثبت
نوری ۱۰۲۷ واحد مثبت
تاپیکو ۱۰۱۷ واحد مثبت
شبندر ۱۰۰۶ واحد مثبت


۱۰:۰۵

فلزات اساسی نیز همسو با دیگر گروه ها با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. نمادهای فملی، فولاد، فخوز، فروی، ذوب، فاسمین، کاوه، فسبزوار، فسپا، فزرین و فلوله با گرایش مثبت و متعادل معامله می شوند. هرمز، فولای، فرآور، کیمیا، فنورد، فنوال، وتوکا، فسرب و فافق نیز نمادهای مورد توجه گروه اند.


۱۰:۰۰

شیمیایی ها نیز با برتری خریداران نوسان قیمت را تجربه می کنند. نمادهای پترول، شگویا، آریا، شپدیس، شفن، تاپیکو، پارس، پارسان، شلرد، شیران، کرماشا، شبصیر، خراسان و شپترو با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. زاگرس، نوری، شاراک، شصدف، شفارس و شاروم نیز نمادهای پر تقاضای گروه اند. در این میان نمادهای قرن، شمواد، کیمیاتک، پاکشو و شوینده نیز با گرایش منفی معامله می شوند.


۹:۴۵

نبض مثبت در خودرویی ها محسوس است. نمادهای خودرو، خساپا، خگستر، خپارس، خبهمن، خنصیر، ختوقا، خاور، خمهر و خمحرکه با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. ختور و خکاوه نیز از جمله نمادهای پر تقاضای گروه اند. در این میان خلنت، ورنا، خچرخش و تشتاد با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.


۹:۴۰

نفتی ها با برتری خریداران مثبت و پر تقاضا داد و ستد می شوند. نمادهای شبندر، شبریز، شسپا، شبهرن، شرانل، شنفت، ششراز و شپاس با گرایش مثبت و متعادل معامله می شوند. شتران، شپنا و شاوان از جمله نمادهای مورد توجه گروه اند. در این میان شزنگ نیز تک نماد پر عرضه گروه است.


۹:۰۵

بازار امروز با استقبال خریداران با گرایش مثبت آغاز به کار کرده است.


۸:۴۵
🔹برترین‌های تقاضای بورس
شتران
کاما
شپنا

🔹بیشترین عرضه بورس
غدشت
وسخوز
وسخراج

🔹برترین‌های تقاضای فرابورس
شاروم
هرمز
شاوان

🔹بیشترین عرضه فرابورس
شگامرن

کد خبر 445944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =