تخفیف‌های اسنپ و تپسی واقعیت دارند؟

شرایط اقتصادی نامناسب کشور و قیمت سفر تاکسی‌های اینترنتی که این روزها سر به فلک کشیده است. شرکت‌های اسنپ و تپسی به مسافران خود تنها تخفیف‌های زیر پنج هزار تومان هدیه می‌دهند.

به گزارش صدای بورس، در شرایط اقتصادی نامناسب کشور، ارائه تخفیف به مشتریان در هر نوع کسب‌وکاری می‌تواند باعث رضایت آن‌ها شود. اما تخفیف‌های اسنپ و تپسی در سرویس تاکسی‌های اینترنتی کمتر از پتج هزار تومان هستند.

در حالی این تخفیف‌های کم به افراد تعلق می‌گیرد که قیمت‌ کرایه‌های تاکسی اینترنتی در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران، با افزایش روبه رو بوده‌اند واغلب کاربران به آن‌ها نیازی ندارند.

تخفیف ۱۵۰۰ تومانی و سفر ۶۰ هزار تومانی!

تعدادی از کاربران تاکسی‌های آنلاین اسنپ و تپسی به نخفیف‌های کم این شرکت‌ها در شبکه اجتماعی توییتر گلایه‌ کردند: «اسنپ بهم دو هزار تومن کد تخفیف داده؛ آخ جون برم باهاش فردا تهران گردی انجام بدم.»

«اسنپ رو بلیت یک میلیون‌ تومنی می‌خواست ۲۰ هزار تومن بهم تخفیف بده. این حجم از بخشندگی و دست و دل‌بازی رو کجام بذارم؟»

«تپسی و اسنپ خجالت نمی‌کشند هنوز کد تخفیف میدن تا سقف دو یا سه هزار تومان؟!»

«کاش اسنپ و تپسی خجالت میکشیدن و خودشون رو سنگین میگرفتن و دیگه تخفیف نمیدادن اصلا، کد تخفیف ندادن بهتر از تخفیف ۳ هزار تومنی و ۵ هزار تومنیه!!»


بیشتر بخوانید: مهمانان جدید به صف شدند


«به نظرم تپسی تخفیف نده، آبرومندانه‌تره. ۱۵ درصد تا سقف ۱۵۰۰ تومن؟ حالا قیمت‌ها چه‌قدره؟ شصت هزار تومن.»

با وجود اینکه تخفیف‌ها، باعث جلب توجه مشتری می‌شوند. اما به نظر می‌رسد این تخفیف‌های کم اسنپ و تپسی برای سرویس تاکسی آنلاین؛ نه تنها مورد توجه کاربرانشان قرار نمی‌گیرد، بلکه به آن‌ها انتقاد هم می‌شود.

تخفیف‌های اسنپ و تپسی واقعیت دارند؟

از سوی دیگر کابران اسنپ و تپسی از طریق مقایسه قیمت‌ تاکسی‌های اینترنتی متوجه شدند که برخی تخفیف‌هایی که در سفرها اعمال می‌شود، حقیقت ندارند. به عنوان مثال قیمت معمولی یک سفر در اسنپ مانند قیمت همان سفر با کد تخفیف در تپسی است.

«یکی دیگه از شاهکارهای اسنپ و تپسی اینه که در حالت عادی یه مسیری که تپسی میگه ۲۰ اسنپ میگه ۲۲، ولی وقتی اسنپ کد تخفیف بهت میده تپسی که ۲۰ باشه اسنپ میشه ۲۸!»

«اسنپ کد تخفیف فرستاد، منم خوشحال زدم ۳۶ تومان شد ۳۲ تومن. بعد تپسی را چک کردم ۲۴ تومان اومدم.»

به گزارش تجارت نیوز، «اسنپ خیلی عالیه، یه مسیر رو زد ۳۶، یادم افتاد امتیاز دارم باهاش شش تومن تخفیف گرفتم، بلافاصله دوباره همون مسیر رو زدم چند شده باشه خوبه؟ آفرین ۴۲!»

کاربران اسنپ و تپسی تجربه‌های مختلفتی از تخفیف‌هایی که شرکت‌های تاکسی اینترنتی دارند. اما آنطور که به نظر می‌رسد این تخفیف‌ها یا بسیار کم است یا به درستی کدهای تخفیف اعمال نمی‌شوند.

همچنین، به نظر کارشناسان این حوزه این نوع تخفیف‌ها که اغلب واقعیت ندارند صرفاً دارای جنبه بازارگرمی و شیوه‌ای نوینی از تبلیغات است.

کد خبر 445937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =