تخریب معنادار مدیرعامل بیمه تجارت نو با چاشنی تغییر

به بهانه آخرین تخریب یکی از مدیران صنعت بیمه که در کلیپ تخریبی به نام «آقازاده» در این صنعت مشغول خدمت است، بر آن شدیم تا مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی بیان کنیم.

این روزها که زمزمه تغییرات مدیریتی در صنعت بیمه کشور داغ و پر بحث شده است و همگان برای هر یک از شرکت‌های بیمه‌ای به دنبال فرد مورد نظر خود هستند و کاندیدای احتمالی خود را معرفی و ناخودآگاه پیش از هر تغییری جایگزین می‌کنند، هستند افرادی که در قالب رسانه یا در قالب مثلاً صفحات مجازی ضد فساد و رانت، در حال تخریب برخی مدیران صنعت بیمه اند.

این قلم در راستای حمایت از کسی نیست، چرا که رسانه های مستقل با همه اختلافات می‌تواند در روشنگری خیز برداشته و موضوعات مطرح شده را کنکاش کند.

اما کلیپ تخریبی منتشر شده در فضای مجازی چندین سوال را در پی دارد؛

اول اینکه چرا بیمه مرکزی و سندیکای بیمه گران در این موارد نقش حمایتی ندارند و گزارشی از فعالیت مدیر موفق یا حتی ناموفق مورد نظر را ارائه نمی کنند؟ آیا نقش نهاد ناظر در صنعت بیمه فقط تایید صلاحیت مدیران است و در زمان هتک حرمت این مدیران، اقدام صیانتی در دستور کار خود قرار نداده است؟

دوم اینکه در این فیلم از مدیرعامل بیمه تجارت نو به عنوان آقازاده یاد می شود. آیا او واقعا «آقا» زاده شده تا همچون آقازاده‌ها فقط آقایی کند یا تمام خود را خرج شرکتی کند که شاید آقازاده‌ خدمتگزاری شود و از برند شخصی خود در جهت آقایی شرکت تجارت‌نو گام بردارد؟

سوم اینکه بیمه تجارت نو پیش از حضور مدیرعامل آقازاده کنونی به اندازه یک نمایندگی حقوقی یک شرکت در صنعت بیمه پرتفو داشت، اما اکنون در زمره شرکت های تراز اول صنعت بیمه است که با افزایش سرمایه در زمان درست و قبولی اتکایی توسط بیمه مرکزی و همچنین راه اندازی شعب مختلف در سراسر کشور فعالیت می کند. این موارد در کجای این فیلم تخریبی دیده شده است؟


بیشتر بخوانید:

وزیر به میدان آمد / بودجه ١۴٠١ اصلاح می‌شود


طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما به دست آورده است، همان زمینی که در فیلم تخریبی علیه جریان مدیر ارشد بیمه تجارت نو گفته می‌شود، امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان در حداقل ترین ارزش ممکن سود آوری کرده است.

آقای نوراللهی مقصر ماجرا شمایید!!! چرا که همه برندینگ شخصی خود را خرج یک شرکت کردید و اتفاقات رقم زده به دست خود را به رخ منتقدین مغرض نکشیدید.

آقای نوراللهی مقصر شمایید!!! چرا که شرکت را صاحب ملک و املاک و دارایی های فراوانی کردید، اما هیچ گاه این عملکرد مثبت که پشتوانه قدرت برای هر سازمان و شرکت است را نمایش ندادید و دقیق اطلاع رسانی نکردید.

آقای نوراللهی مقصر شمایید!!! چون آنقدر شرکت تجارت نو را بزرگ کردید که شرکت از ۸٠ نفر کارمند به نزدیک بر ۵٠٠ نفر کارمند ارتقا یافته و علاوه بر اشتغالزایی و کمک به دولت محترم، به اقتصاد و مالیات کشور نیز کمک کردید.

آقای نوراللهی....!!! روایت کنید تا روایت نکنند.

مطمئناً این ماجراها در صنعت بیمه و سایر صنعت های اقتصادی کشور به این جا ختم نخواهد شد و این قصه ها سر دراز دارد، اما یقینا خدمات مفید مدیران ارشد شرکت ها برای جامعه هدف و آحاد مردم شریف ایران اگر توسط روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها منتشر شود، این گونه فیلم‌ها و تهمت ها به حداقل ممکن خواهد رسید.

به گزارش بانکداری ایرانی، حال شاید عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد شد، چرا که این روند به شفاف سازی اطلاعات توسط مدیرعامل تجارت نو منجر شود تا این گونه مدیران بالادستی بانک تجارت و سایر سهامداران عمده و خرد به خاطر عملکرد قوی و مثبت مدیرعامل فعلی، ایشان را شایسته تقدیر بدانند و از زحمات وی، نه در جایگاه آقازادگی بلکه در جایگاه یک مدیرعامل خدمتگزار دستخوش لوح تقدیر شود.

کد خبر 445889

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =