تجلی سودآور خواهد شد/ سهامداران صبر کنند

مدیرعامل تجلی معادن و فلزات گفت: قطعا پشتیبانی لازم را از سهام «تجلی» انجام خواهیم داد تا این سهام جایگاه خود را در بازار فرابورس پیدا کند.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ تجلی معادن و فلزات با نماد «تجلی» امروز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ در بازار دوم فرابورس ایران بازگشایی و با قیمت ۱۰۰۲ ریال کشف قیمت شد.

تجلی سودآور خواهد شد/ سهامداران صبر کنند

مرتضی علی اکبری، مدیرعامل تجلی توسعه معادن و فلزات در گفت‌وگو با صدای بورس گفت:‌ صبح امروز نماد تجلی بدون دامنه نوسان باز و با قیمت ۱۰۰۲ ریال کشف قیمت شد. ما انتظار داشتیم با قیمتی بهتر از این، بازگشایی انجام شود اما با توجه به آنکه این نماد در شرایط بد بازار بازگشایی شد، شاهد این قیمت بودیم.

وی با بیان اینکه سهام تجلی باید جایگاه خود را پیدا کند، گفت: ما از این قیمت رضایت نداریم و قطعا پشتیبانی لازم از سهام تجلی را انجام خواهیم داد تا این سهم جایگاه خود را در بازار فرابورس پیدا کند.

علی اکبری افزود: به سهامداران این نماد اطمینان می‌دهم از این سهام حمایت خواهد شد و به طور قطع آینده تجلی با توجه به حمایت گل گهر و چادرملو مثبت خواهد بود. گل گهر و چادرملو تمایل به افزایش درصد سهام خود از تجلی هستند و آمادگی خرید سهام این شرکت را دارند.

وی افزود: شرکت توسعه معادن و فلزات نیز به عنوان سهامدار عمده به دنبال این است که بازارگردانی مناسبی از این سهام انجام شود و این قول را به سهامداران می‌دهیم که هرچقدر که نیاز باشد، سهام این شرکت را خواهیم خرید و نگرانی نداشته باشند چرا که در روزهای آتی این سهم به ارزش واقعی خود خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت تجلی معادن و فلزات گفت: امیدواریم با برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی که داریم، بتوانیم عایدی خوبی برای سهامداران بالفعل و بالقوه فرابورس ایران داشته باشیم.

پروژه‌های جدید تجلی معادن و فلزات

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های جدید شرکت تجلی معادن و فلزات بر آینده سهام این شرکت تاثیر مثبت می‌گذارد، بیان کرد: پروژه‌های تجلی معادن و فلزات محدود به ۵ پروژه نیست، چندین پروژه جدید استارت زده شده و سهامدار آن شده‌ایم که فولاد کردستان از جمله آنهاست.
علی اکبری افزود: شرکت جدیدی ایجاد شده که ۴۴ درصد آن متعلق به تجلی است. علاوه بر آن ۲ معدن از قبل در تربت حیدریه خریداری شده است. همچنین معادن کوچک طلا و مس در حال اکتشاف در مرحله تکمیلی هستند.
وی با اشاره به پروژه معدن مس گفت: شرکت تجلی در قالب کنسرسیوم در معدن جانجا که یک معدن بزرگ مس در ایران است، مشارکت دارد.

طبق صورت‌های مالی منتشر شده در سایت کدال، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات (نماد تجلی) در ۶ماهه نخست سال جاری حدود ۲۹۵ میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته است. سرمایه این شرکت با توجه به جمع دارایی‌ها و در صورت تحقق افزایش سرمایه ۶۲ هزار میلیاردی، به بیش از ۶۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

پیش‌بینی کارشناسان بازار سرمایه این است که تجلی با توجه به پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام، آینده روشنی خواهد داشت.

کد خبر 445409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =