درخشش خانواده بزرگ‌ گروه توسعه ملی در همایش جایزه ملی مدیریت مالی

هلدینگ گروه توسعه ملی در مراسم دوازدهمین جایره ملی مدیریت مالی توانست ۷‌ عنوان را از آن خود کند.

صدای بورس- دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، سه‌شنبه ۲۸ دی ماه با حضور سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی، هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و امور دارایی، رحمت‌الله اکرمی، خزانه‌دار کل کشور، مجید قاسمی، رئیس انجمن مدیریت مالی ایران به همراه دیگر اعضای انجمن در محل اجلاس سران برگزار شد و شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود موفق به کسب ۷‌ جایزه ملی مدیریت مالی گردید.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در این مراسم، تندیس بلورین دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب و سیامک ظاهری، قائم‌مقام شرکت به نمایندگی از «وبانک» این جایزه را دریافت کرد.

در این مراسم امیر تقی خان تجریشی نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، حمید دیانت‌پی معاون مالی و پشتیبانی، اژدر اژدری معاون اقتصادی، حمیدرضا گلشاهی مدیر برنامه‌ریزی و بودجه، علی جبل‌عاملی دبیر هیات مدیره شرکت و جمعی از همکاران، نیز حضور داشتند.

در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی، شرکت توسعه صنایع بهشهر، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان و سرمایه‌گذاری توسعه ملی (وتوسم) از زیرمجموعه‌های گروه توسعه ملی موفق به کسب تقدیرنامه ۳‌ستاره شدند.

در این مراسم، شرکت پاکسان نیز تقدیرنامه ۲‌ستاره و شرکت سرمایه‌گذاری مدیریت سرمایه «مدار» نیز تقدیرنامه یک‌ستاره دریافت کرد. شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس نیز موفق به کسب گواهینامه شد. حضور در این رقابت، میزان اهمیت مدیران شرکت‌ها به شفافیت اقتصادی را نشان می‌دهد و برگزیدگان بر اساس شاخص‌هایی همچون نتایج مالی-حسابداری و عملکرد سازمانی انتخاب می‌شوند.

حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.

کد خبر 445288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =