میثم فدایی مدیرعامل فرابورس شد

میثم فدایی سرپرست شرکت فرابورس ایران شد.

به گزارش صدای بورس، میثم فدایی که در سمت مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت داشت، با انتخاب اعضای هیأت مدیره فرابورس از این پس به‌عنوان سرپرست شرکت فرابورس ایران به فعالیت خود در بازار سرمایه ادامه خواهد داد.

‏فدایی متولد ۱۳۶۸ و از فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق است که هم اکنون به تحصیل در مدرک دکترا مدیریت مالی در دانشگاه علامه طباطبایی مشغول است.

همچنین در این خصوص سلیمی رئیس هیات‌مدیره فرابورس ایران شرکت فرابورس اعلام کرد: از آنجا که امیر هامونی قرار است از این پس سکان مدیرعاملی بازار متشکل معاملات ارز ایران را بر عهده بگیرد و در سنگر دیگری قبول مسئولیت کند، اعضای هیات‌مدیره فرابورس با استعفای وی موافقت کردند.


بیشتر بخوانید:

یک انتصاب جدید در فرابورس ایران


به گفته وی به دنبال خروج قریب الوقوع هامونی از فرابورس، همچنین میثم فدایی با حفظ سمت به عنوان سرپرست این بورس انتخاب شد تا هیات‌مدیره فرابورس نیز بتواند در فرصت یک ماهه پیش رو به بررسی کاندیداها و برنامه‌های آنها برای تصدی مدیرعاملی فرابورس در کمیته‌ای که زیر نظر هیات‌مدیره برگزار می‌شود بپردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی هیات مدیره فرابورس ایران از انتخاب گزینه نهایی تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل تایید صلاحیت مدیران عامل بورس‌ها و بر اساس برنامه‌های ارائه شده گزینه نهایی به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی خواهد شد.

کد خبر 445020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =